De West-Europese voorronde van de TEKKEN World Tour Online 2018 is afgelopen zaterdag gewonnen door de Ierse speler Fergus. In de finale boekte hij een overtuigende 3-0 winst op Shirdel.
In totaal deden 218 West-Europese spelers mee aan de online voorronde. Van die 218 spelers kwamen er (onder voorbehoud) 16 spelers uit de Benelux. Bati en SilentKiller eindigden net buiten de top 16, terwijl WilvanBil met een 25e plek de hoogst geplaatste Belgische speler van deze voorronde is.
Geeneen speler uit de Benelux lijkt in de running om zich te plaatsen voor de TEKKEN World Tour 2018. De momenteel hoogst geplaatste speler in de TEKKEN World Tour 2018 is Art Of Ace met een 68e plek in de Europees ranglijst en een 219e plek in de wereldwijde ranglijst.
Was me vergeten op te geven, had niet ver gekomen, maar had wel mee willen doen.
Was er ook niet nog een kwalificatie op de TWT finals in Amsterdam? Dacht zo iets gehoord te hebben.
Klopt! Op 1 december volgt een last-minute voorronde in Amsterdam. Ik heb er nog niets over gehoord van Bandai Namco, maar zodra er meer bekend is zal ik er uitgebreid aandacht aan besteden op TekkenZone