Volgens een blogbericht op de officiele PlayStation website zal de Verenigde Staten alle nog ontbrekende characters gratis ontvangen. Het lijkt aannemelijk dat Europa een dag later zal volgen.
In het blogbericht wordt gesproken over de release van Violet, Unknown en Doctor Bosconovitch evenals de publieke vrijgave van Kunimitsu, Ancient Ogre, Michelle en Angel. Katsuhiro Harada liet eerder op Twitter al weten dat de characters binnen enkele dagen zouden gaan verschijnen. De vrijgave lijkt niet gepaard te gaan met een patch, waardoor het voldoende is om ingelogd op PSN of Xbox Live de game op te starten waarna de resterende characters beschikbaar worden.
Verder werd in het blogbericht ook bekend gemaakt dat Tekken Tag Tournament 2 een digitale uitgave op het PlayStation Network zal gaan krijgen. De prijs ligt 10 euro lager dan de retailprijs in de meeste winkels.
Thanks voor de info!, ik ben benieuwd of ik Dr.B of Unknown aan m'n Tag Team kan toevoegen. Violet niet... Violet en Lee hebben mij nooit echt aangetrokken.