De speler Malekith heeft op succesvolle wijze zijn titel verdedigd op TekkenZone Tournament 08. Inmiddels heeft hij 5 van de 8 toernooien op zijn naam kunnen schrijven.
De dag begon met een zeer druk Street Fighter IV toernooi met 40 deelnemers. Enkele uren later kwam Zenfire uit de bus als winnaar. Tweede plaats was voor Bakalolliesama en Cevo werd derde. Naast prijzengeld won Zenfire ook een manga bijbel, welke namens jongerencentrum The Mall uitgereikt werd.
Het Tekken toernooi moest het met minder dan 40 deelnemers doen met de logische gedachte dat Tekken 6 op komst is. Het was dan ook geen verassing dat de finale weer tussen Malekith en Kyoko-Manjii zou gaan. Met behulp van Asuka trok Malekith voor de zoveelste keer aan het langere eind. Naast prijzengeld kreeg ook de Rotterdammer een manga bijbel uitgereikt namens The Mall. De Belg NeoNinja eiste de derde plek op. Een eervolle vermelding voor Flora die behoorlijk op dreef was, maar op een zevende plek strandde door toedoen van Marin's Baek.
Meer reacties op het toernooi kan je vinden op deze pagina. De volledige resultaten zijn te bekijken op de ranglijst.
TekkenZone bedankt alle deelnemers voor hun komst en we hopen dat jullie het naar je zin hebben gehad. Tot op het eerste Tekken 6 toernooi!
JAA!!
Malekith, voor de 2973897498 keer, proficiat!
Maar, AHAHAHAHHA!!!!!!
Ik heb een eervolle vermelding xD
Wat leuk xD
Goedzo, hak die Marijn de pan in ;P
JAA!!
Malekith, voor de 2973897498 keer, proficiat!
Maar, AHAHAHAHHA!!!!!!
Ik heb een eervolle vermelding xD
Wat leuk xD Goedzo, hak die Marijn de pan in ;P
hoi iedereen. Aangezien we weer met een nieuwe camera werken duurt het renderen wat langer heb inmiddels twee videos geuppload. en ga vanavond nog 5 renderen. De finale is er in 3 delen en het renderen duurt erg lang ongeveer 3 uur per video. Dus ik hoop morgenavond alle videos erop te hebben. Sorry dat het zolang duurt.
hoi iedereen. Aangezien we weer met een nieuwe camera werken duurt het renderen wat langer heb inmiddels twee videos geuppload. en ga vanavond nog 5 renderen. De finale is er in 3 delen en het renderen duurt erg lang ongeveer 3 uur per video. Dus ik hoop morgenavond alle videos erop te hebben. Sorry dat het zolang duurt.
whahahha
die tussenstukjes zijn hilarisch
Render pls die finale met CHin/Rico
enne, hoe kom jij aan die foto's van die spelers???