De eerder aangekondigde comicbookserie rondom Tekken 7 zal vanaf mei 2017 zowel op papier als digitaal uitgegeven worden. De comics zijn getekend door Cavan Scott en Andie Tong.
Hoewel er sprake zou zijn van een overlap met Tekken 7 valt uit de eerste beelden op te merken dat alle zichtbare characters hun outfit uit Tekken 6 dragen. Ook zijn characters zoals Anna, Eddy en Lei te zien terwijl er nog geen spoor is van de nieuwste characters zoals Claudio, Gigas en Master Raven. Het is dan ook onduidelijk of de comicbookserie officieel ondersteund wordt of slechts gelicenseerd is door Bandai Namco.
De eerste uitgave van "Tekken" verschijnt in mei. Titan Comics heeft op hun website een enkele pagina en diverse covers van de comicbookserie online gezet.
Lei, Eddy, Anna, Ganryu, Baek, Bruce en Mokujin zie ik allemaal op deze affiche staan. Zou echt mooi zijn moesten deze allemaal terugkeren in Tekken 7.
Lei, Eddy, Anna, Ganryu, Baek, Bruce en Mokujin zie ik allemaal op deze affiche staan. Zou echt mooi zijn moesten deze allemaal terugkeren in Tekken 7.
Jammere is alleen dat ze bijna allemaal popularity issues hebben, en Baek lijkt me sowieso sterk die ging volgens mij dood in zijn Tekken 6 ending.
But who knows, ik hoop stiekem dat Anna en Lei nog op het laatst toegevoegd worden ^^
Zullen deze comics alleen verkrijgbaar zijn via buitenlandse sites of zullen ze ook in Nederland verkrijgbaar zijn?
Heb even rondgekeken en zag hem staan bij Archonia. Heel goedkoop dus zal niet zo veel pagina's hebben. En kan je ook al zien dat het maar 4 delen gaan zijn. Eerste 2 zijn iig al te pre-orderen (1e alleen nog vandaag vermoed ik) en de rest komt later.