Tekken Tag Tournament 2 krijgt geen updates meer in de vorm van downloadable content (DLC). Namco Bandai heeft het nieuws via de officiele Facebook pagina van Tekken laten doorschemeren.
Katsuhiro Harada liet al vroeg tijdens de ontwikkeling van de game weten dat hij betaalde DLC niet in de Tekken serie wilde gaan introduceren. De game heeft uiteindelijk wel een kleine hoeveelheid DLC gekregen, al dan wel gratis. Tekken fans wereldwijd lieten via sociale media aan de Japanner weten eigenlijk wel welwillend te zijn voor betaalde DLC. Vooral op het gebied van customizations zouden veel fans nieuwe updates willen zien en daar best de nodige centen voor over te hebben. Eventuele patches blijven wel mogelijk, al heeft Harada enige tijd geleden laten weten het gebruik van patches zo veel mogelijk te willen vermijden.
Citaat:
no DLC scheduled for Tekken Tag Tournament 2. all is in the game and we promised we would not make any paying DLC after launch so..
Ook werd doorgeschemerd dat er geen versie van Tekken Tag Tournament 2 voor de PlayStation Vita in ontwikkeling is. Erg verassend is dit niet, gezien de game al 4 maanden uit is voor de PlayStation 3 en Xbox 360. Mogelijk heeft het ook een rol gespeeld dat de PlayStation Vita geen commercieel succes lijkt te zijn en de verkopen van de Tekken games voor de PlayStation Portable in het verleden ook enigzins tegenvielen.
We hebben niet eens het 'volledige spel'... Want Wii U spelers hebben meer... Waarom kunnen wij dat dan ook niet gratis (of al dan niet betalend) downloaden? Echt zever
Volgens mij gebeurt het steeds vaker dat DLC wordt onwikkeld tijdens het maken van de game ipv achteraf, zodat ze daarna gelijk aan het volgende project kunnen werken (Tekken X Street Fighter).
Ik denk.... Als Namco Bandai weet dat we bereid zijn om te betalen... Zal de directie de DLC doordrukken... De muziek en de filmpjes van Tekken 1 tot met Tekken 6 waren toch ook niet gratis????
Ik denk wel dat ze weten dat ze fans hebben. Het heeft Wss meer te maken updates die ze dan weer moeten verzinnen. Net zoals met sc5 die rare cepheus1-5 updates