De Duitse equivalent van het Europese PEGI heeft onlangs een product genaamd "Tekken Blood Vengeance" beoordeeld. Deze organisatie genaamd USK zegt alleen games te beoordelen.
Als gevolg zijn er diverse speculaties op het Internet ontstaan, waaronder een NGP-versie van Tekken 6 zoals Namco Bandai in het verleden eerder deed met Soulcalibur: Broken Destiny als update van Soulcalibur IV. Katsuhiro Harada heeft nog geen commentaar gegeven.
Opvallend genoeg is in het verleden een trailer genaamd Vengeance van Tekken 6 verschenen. Maar zolang de USK beweert alleen games te beoordelen, lijkt er meer aan de hand te zijn.
Ik denk dat ze gewoon een oude trailer hebben gezien en hebben gevonden.
Die waarschijnlijk nog niet is gezien, door diegenen.
Het lijkt me sterk als er nu nog een DLC uitkomt voor Tekken 6.
Een Soulcalibur Broken Destiny-versie a la Tekken voor de 3DS/NGP klinkt niet eens heel gek, maar ik betwijfel zelf of Namco wel genoeg tijd en budget heeft voor TTT2 én TxSF én deze zogenaamde game.
Harada heeft vandaag op Twitter gezegd dat hij met meer bezig is dan alleen TTT2 en TxSF en toevalligerwijs reageert hij ook niet op tweets over Tekken Bloodline Vengeance. Er gaat ìets gebeuren.
Nee, het is slechts een van de vele mogelijkheden. De enige hint die Harada gegeven heeft is:
Citaat:
I have a lot MORE to manage TEKKEN IP. Stay tuned!
Harada gaat in ieder geval tussen aankomende maandag en vrijdag een grote aankondiging doen in Dubai. De PR manager van Namco Bandai Benelux lijkt daar (gek genoeg?) ook bij te zullen zijn.