Laatst gewijzigd door Zechz: 27 november 2009 om 23:16.
pooh, wat een hoge rank hebben jullie allemaal... voeg deze standaard >1st dan< alsjeblieft toe, "Evilan".
ik speel al tekken sinds tekken 3 uit was op playstation 1, heb meteen tekken 4 gekocht voor ps2 toen het uitkwam en daarna ook tekken 5, maar ben nooit echt bijzonder goed geweest omdat ik casual speelde en vroeger was ik echt zo een ragequit kerel, als ik tegen een vriend ging en verloor drukte ik altijd start-select, en liep dan de kamer uit. Maar nu boeit tekken 6 me echt wel, campaign mode, online mode en etc, en heb meegedaan aan tekken 6 mediamarkt toernooien, (natuurlijk 1e ronde al eruit).
Tekken 6 is de enige spel die ik heb voor de ps3, toen ik hoorde dat tekken 6 begon te komen, begon ik met sparen voor me hdtv en ps3, ps3 en 2e joystick kon ik nog net kopen voordat tekken 6 uitkwam, maar me koop op hdtv heeft het niet gehaald en had me hdtv pas na maand kunnen halen.
ID Card:
PS3 Username: Evilan
Naam: Irshaad
Leeftijd: 21
Stad: Eindhoven
Dussss voeg me toe op de ps3, want het is veel leuker om tegen Nederlanders te spelen , en hoevaker ik tegen elite spelers speelt hoe eerder ik beter wordt in tekken 6.
|