De gamewebsite JeuxVideo meld dat Sony diverse bundels zal gaan uitbrengen met de nieuwe PlayStation 3 Slim. Een van deze bundels zal een Tekken 6 bundel zijn.
Vanaf 4 november zal deze bundel verkrijgbaar zijn in de winkels. De PS3 Slim en Tekken 6 zullen bij elkaar €339 kosten, waarmee je €20 bespaart als je beide producten apart koopt. Deze informatie zou verkregen zijn uit een leveringslijst van een leverancier.
What the hell!! Tekken naar de 360! Wist ik niet eens haha... Nou ja die heb ik inmiddels de deur uit geknikkerd... misschien moet ik toch maar een keer een ps3 aanschaffen, en met deze bundel lijkt me dat zeer geschikt!!
Mja... opslag... als ik me saves kwijt kan vind ik het best, alhoewel sommige games moeten zichzelf installeren op de harde schijf toch... Als er nou een Tekken-skin bij zit
Ach niks mis mee vind ik, kwa design ook niet. Was ook heel tevreden met een PS2 Slim ipv een normale, gewoon lekker praktisch. Natuurlijk niet om je oude ps3 mee om te ruilen maar als je er nog geen hebt zoals ik dan denk ik dat ik deze wel koop. Jammer dat het maar 20 euro korting is though
Ik zag h'm bij de media markt het was wennen hij zag er dof uit terwijl de eerste spiegeld.
Maar je hebt gelijk, als je nog geen hebt kun je beter wachten dan heb je ook direct 250 GB.