Laatst gewijzigd door Sandilord: 22 mei 2009 om 14:00.
Allemaal bedankt voor het meedenken. Ik heb Sony gebeld en ga hem toch opsturen. Internet helemaal afgestruind en een brief gevonden die een advocaat via het programma Radar heeft opgesteld waarin hij stelt dat Sony wettelijk verplicht is om tot 3 jaar gratis reparatie uit te voeren.
Sony dus gebeld en voorgelegd. De medewerker reageerde gelijk dat ze dat niet verplicht zijn, maar wel doen.
Daarna nog gehad over die 40gb versies en cardreaders. Hij garandeerde me dat ik een 60gb versie terugkrijg en dus ook met cardreaders.
Hij kon me niet garanderen dat ik mn eigen PS3 terugkrijg (dus ook geen kras meer bovenop Rico!). Gelijk weer genoemd dat ik liever geen gebruikte PS3 terugwil omdat ik daar ook de nodige problemen over heb gelezen. Zijn antwoord daarop was dat het dan misschien in de verzending niet goed is gegaan en dat de PS3's altijd volledig gecheckt worden...naja ik hoop op het beste.
Tevens de belofte dat ik binnen 15 dagen een PS3 terug krijg. Harde schijf wordt sowieso geformatteerd.
Edit: dat moet zijn 15 werkdagen.
|