Wat een stelletje randdebielen zijn de WMG toch! Ik heb een Baek video gemaakt waarvan sommige stukken synchroon lopen op de muziek, dan wil ik hem op Youtube zetten en dan wordt er weer gezeikt over de copyright op de copyright van de nummers Heb hem over gemaakt met Tekken OST erachter, kijken of het nu wel lukt...
EDIT Is er naast Youtube nog een andere site waar je filmpjes op kan zetten?
als je een kleine filter over de muziek doet waardoor 1 toon weer anders klinkt, of je laat een leuk stukje 2x spelen... dan zou het geen probleem mogen zijn, want de door jezelf gemixte muziek mag wel gewoon
als je een kleine filter over de muziek doet waardoor 1 toon weer anders klinkt, of je laat een leuk stukje 2x spelen... dan zou het geen probleem mogen zijn, want de door jezelf gemixte muziek mag wel gewoon
Was het niet zo met youtube dat als je AVM achter de titel plakt je gewoon alles mag uploaden?
iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
ja, ik weet dat ik 2x dezelfde zin getypt heb
Ik weet sinds een kwartier geleden hoe het voelt om iets nieuws te ontdekken wat tegen je verwachting in gaat, waar je geen verklaring voor hebt, maar waarvan je zeker bent dat er een verklaring voor moet zijn. Heeft te maken met profielwerkstuk, te ingewikkeld om nu uit te leggen ^^"
Ik weet sinds een kwartier geleden hoe het voelt om iets nieuws te ontdekken wat tegen je verwachting in gaat, waar je geen verklaring voor hebt, maar waarvan je zeker bent dat er een verklaring voor moet zijn. Heeft te maken met profielwerkstuk, te ingewikkeld om nu uit te leggen ^^"