Laatst gewijzigd door JinKazshima: 18 januari 2015 om 01:16.
Het 3 styles systeem heet Variations en kom uit eerdere 3D Mortal Kombat games waar je met de L1 knop in-game kon wisselen tussen 2 fightstyles en een waarbij je een wapen zoals een katana in je hand vast houdt
Variations werken als volgt :
Als voorbeeld zal ik mijn favoriete character Scorpion nemen
- Bij de Ninjitsu Variations heeft Scorpion 2 zwaarden op zijn rug en is bedoelt voor een footsy gameplay waarbij je vooral op afstand met je zwaard aanvallen kunt doen
-Bij de Hellfire Variations staan Scorpions handen in het vuur en is bedoelt voor een agressiefere gameplay en krijgt een ook een vuurbal move (zoals een Hadouken) en een counter attack waarbij als je hem raakt tijdens hij dat doet je in vuur staat
-En als laatst de Inferno Variations waarbij Scorpion een skull aan zijn heup heeft hangen en je een demon kan oproepen om aanvallen voor jou te doen voor een meer defensive gameplay
Dingen zoals zwaarden op zijn rug,handen in het vuur en een skull aan je heup zorgen ervoor zodat jij en je tegenstander weten welke Variations jullie gebruiken
Variations zijn ook bedoelt om elkaar te counteren en kan veel effect op verschillende Variations van verschillende characters hebben
Natuurlijk behoudt iedere character zijn originele special moves zoals Scorpions ("Get Over Here") Spear of teleport move...Variations zijn een soort sub-special moves
Upadate
Ik was vegeten te zeggen dat je in-game niet kan wisselen tusses Variations wat vroeger in de 3D Mortal Kombat games wel kon
Variations kies je tijdens het selecteren van een character
Jin-Jun *PoweR* > JinKazshima
|