Originele post:
Citaat:
Bij deze zou ik een oproep willen doen aan de Belgische spelers. No offence voor de nederlanders desondanks deze wel welkom zijn maar dit is misschien minder praktisch aangezien het verplaatsen naar Antwerpen moeilijk kan zijn voor sommige.
Ik zou graag meetings willen organiseren in de toekomst in de outpost in Antwerpen. Het is namelijk mogelijk om hier een zaal( de kelder) te reserveren en het is gratis. Ik zou zelf dan wel voor setups moeten zorgen.
Het zou leuk zijn om een beetje een Belgische fightinggame community te hebben of gewoon een plaats waar je met andere mensen kunt gamen ipv thuis online te spelen.
Enige feedback?
Jie
Jimmy (Jie7) en ik (DeTrun/The Trung) gaan dus een meeting proberen te organiseren. Aangezien ik nu eigenaar ben van deze topic, zal ik proberen om alles up-to-date te houden in de eerste post. ^^
Dit is wat we voorlopig hebben:
Plaats:
Outpost Antwerpen
Beggaardenstraat 6
2000 Antwerpen
Notes:
- Ook al is deze meeting bedoeld om Belgen bijeen te krijgen, zijn Nederlanders ook welkom. Het is hoofdzakelijk een Fighting-game meeting ^^
- Outpost ligt vrij dicht bij het treinstation Antwerpen Centraal (15 min. wandelen, ongeveer?) Dus het is een goede optie voor bvb. Nederlanders, Belgen buiten provincie Antwerpen.
Datum, tijdstip: 25 februari, 13u-18/19u
Inkomprijs: 3 euro (= voor kosten van huur monitoren + elektriciteitsverbruik)
Games:
- Tekken 6, 5 exemplaren (Tom, Jie7, DeTrun, Azure, icyrev84)
- SSF4:AE 2012 (wordt geregeld door SF-spelers)
(- aparte setup voor andere fighting-games: MvC3, MK9, BB:CS, TTT2 Prologue, SC5.)
Hier is een Facebook-event, gemaakt door SF-speler:
http://www.facebook.com/events/319376088104054/
Deelnemerslijst/lijst geïnteresseerden:
Jie7
Jielong
Sushi
Tom
DeTrun
Kimberly
Cacheado86
P
icyrev84
weezor
ninki
Azure Aurora
Moguaiz
Fragbeatje
Dissa
Baha
Reza
Mav
Didjitalus
Kordrax
Materiaal/Setups:
PS3:
-Jie7
-Tom
-Axel
-Azure
Schermen:
- Jimmy (iiyama)
- Monitoren Outpost
(icyrev84: back-up monitor)
Gepost door Jie7
Citaat:
Bij deze wilek ook graag oproepen, als mensen audioboxen hebben die ze kunnen meenemen, dat hoeven geen dure boxen te zijn, dat ze dit mogen meenemen en ook eventueel hdmi-kabels. Aangezien outpost enkel computerschermen gebruiken, ga ik gebruik maken van hdmi-dvi converters en ook audio plugins.
Note:
- Neem eigen PS3-pad, PS3-arcade stick, etc. mee