Ik speelde met Yoshimitsu en Kunimitsu en ben enorm gepwnd daarmee . Het zo vervelend dat als je die 10-combo doet met Yoshimitsu dat die nog gecounterd kan worden :/.
Daarna met Lei Wulong en Forest Law (Jackie Chan en Bruce Lee ). Daar was het ook gauw einde oefening .
Dus ik speel (als het weer lukt om te spelen) met Asuka Kazuma en Forest Law. Die waren vet cool. Ik had Asuka gekleed als een maid met een Naginata en Assault Rifle, en Forest Law als een blauwe Power Ranger met een Handgranaat en een tulp .
Mijn eerste match ever met Tekken Tag 2 was met Yoshimitsu en Kunimitsu en ik moest tegen een gast die al 23 wins had en maar 5 lose. Wilde gelijk al opgeven voor dat het begon . Stomme Feng gast. Ik haat Feng lol, hijs gewoon te goed met spammen van attacks en counter attacks lukt bijna niet athans dat is mijn ervaring met mensen die Feng gebruiken .
Zal wel eerlijk zijn ik ben namelijk niet echt een goede fighting gamer. Vroeguhr was best wel goed met Tekken 3 en de eerste Tekken Tag Tournament en daar had ik ook mijn meeste tijd in besteed maar de latere Tekkens die characters kregen steeds weer nieuwe moves en andere combo combinaties en tja dan lukt de zelfde moves die hebt geleerd uit Tekken 3 en Tournament niet meer . Sommige combinaties zijn niet veranderd gelukkig .
|