Hallo, bij dat boekje wat we kregen; ik zat het te bekijken, maar ik kan Kunimitsu nergens vinden . Ligt dit aan mij of is zij vergeten?! Angel, Michelle en Ancient Ogre vind ik namelijk wel in het boekje..
Komt omdat ze een kunoichi(vrouwelijke ninja) is . Kan der ook niet vinden maar onze lieve dokter Boskonovitch zit er ook niet in .
Natuurlijk zit Dr.Boskonovitch er niet in.
Hij is 1 van de DLC characters die voor later bedoeld was.
Als die hacker niet de disc gehacked had dan wisten we nu nogsteeds niet van hem af.
Had hij dan in de artbook gestaan dan zouden we gelijk weten dat hij een DLC character zou zijn.
anyways. nee TC.
Kunimitsu zit er niet in. (in de informatie sectie)
best een stomme fout van Namco. Ook een fout van namco is dat "Ogre" tussen Tiger & Wang staat alsof hij nog steeds "True Ogre" is.
De disc van ttt2 zat zo stevig vast in die steelbook was bang dat ik m brak, hadden jullie dit ook of heb ik gewoon een wazig doosje geleverd gekregen.
De disc van ttt2 zat zo stevig vast in die steelbook was bang dat ik m brak, hadden jullie dit ook of heb ik gewoon een wazig doosje geleverd gekregen.
Ik heb er echt lang over gedaan, ik dacht steeds: "ojee straks breek ik 'm nog"
Ik durf 'm er ook niet terug in te doen omdat ik 'm er dan later ik ook weer uit moet doen. xD
Geen moeite gehad met de disc uit de steelbox te halen of de grote doos te openen. Vind het wel een beetje spijtig hoe het allemaal tezamen zit. Na die awesome collector's edition van Soul Calibur V had ik iets gelijkaardig verwacht...