Ik zat eens te kijken via Equip welke customizations uit Scenario Campaign gewonnen kunnen worden en niet te kopen zijn. Volgens mij mis ik er nog een paar.
Ik ben erachter gekomen dat de maximale Fight Money $ 765.000.000,- bedraagt. Ik probeer alle items die ik heb unlocked te verkopen van verschillende characters, maar het blijft bij dat maximale bedrag. Hoe komt dat?
ik heb meer vertrouwen in tekkenzone dan zo een cheat forum of generic game forum :/
Je hoeft ook niet te cheaten en dat kan volgens mij ook niet op de PS3.
Maar op sommige sites staan aanwijzingen als je er niet uitkomt en anders op de officiële sites van Tekken zoals deze: http://www.tekken-official.jp/
De items waarmee je sterker wordt (extra health, etc.), die werken toch alleen maar in Scenario Campaign? Is Scenario Campaign trouwens de enige manier om nieuwe items voor characters te krijgen?
Alleen in Scenario Campaign kan je customizations krijgen die dergelijke attributen hebben en die werken inderdaad ook alleen in Scenario Campaign. Via customize kan je nooit customizations krijgen met attributen voor health enzo.
Ik ben er weer mee begonnen.
Ik Marshall nu zo gekleed als Bruce Lee, zoals hij in Game of Death en Enter the Dragon was.
En andere ook, puur uit verveling en niet kunnen wachten op TTT2