Ik was wel eens benieuwd waarom jij Tekken speelt? hoe kom je eraan en Hoe was je beland op TZ? nou ik begin!
Het was eigenlijk zo, mijn zus ging vaak spelen bij haar vriendin die het spel Tekken 4 had! (geloof ik) Mijn zus wou ook heel graag een Playstation dus ze vroeg er een voor haar verjaardag een PS2 was die tijd nog duur! Dus me zus kreeg de kleine versie van PSX En ze kocht er Tekken bij want Tekken 4 was voor de PS2 & Tekken 3 was toen 50 euro! En me zus wou al een hele tijd een vecht spel! helaas bleek Tekken een beetje tegen te vallen maar was wel leuk! Toen ik jarig was toen wou ik heel graag Tekken 3 die toen nog steeds 50 euro (of gulden was 110 gulden was ie! Eigenlijk best wel duur voor een platinum) Tekken 3 was echt geweldig!! en ik kon er maar geen genoeg van krijgen! een Jaar daarna toen ik Jarig was had ik de PS2 gekocht die toen veel goedkoper was! Helaas niet samen met een Tekken game! maar met singstar wat ik nu een K*t spel vindt! Mijn zus kocht al snel Tekken 4 die toen 20 euro was! want het was een platinum na een tijdje spelen gingen we minder vaak op De PS2 en meer op de PC, toen dat ook weer minder leuk was want er was/is een Spel Habbo op de PC waar we toen veels te veel geld aan gaven tewrwel het eigenlijk onzin was nu speel ik het soms nog alleen geef er nooit/zelden geld aan!
Maar ach! me zus kreeg een laptop voor haar verjaardag dus ik vond dat ik ook een duur kado mocht.. heel veel Playstaion games Waarvan ik nu alleen nog maar T5 speel(die defect is) dus had ik T5 die speelde ik ook weer minder.. maar toen begon het weer leuk te worden! ik wsit nog wel een keer dat me zus scheeuwde dat we D-jin hadden want er waren nog 2 vraagtekens over maar toen bleek er nog 1tje over te zijn ik d8 daarmee kan je Jinpachi krijgen dus ik ging op Internet zoeken En kwam op GameVillage volgens mij las ik dara dat je daar iets voor nodig had wat veels te duur was of ik had t van TZ toen was er een gesprek over Tekken fansites dat een gastie een Tekken fansite ging maken en toen zei Johz dat hij em wel leuk vond(Die tekkensite dan) en dat hij ook een Fansite van Tekken had dara ging ik dus kijken! en dat was TZ ik werd er lid van en sinsdien 'spam' ik veel op het forum (eigenlijk werd ik eerst lid vanwege die downloads)
Zo dat was een heel lang verhaal, nu jouw verhaal nog! ik ben benieuwd!! ik hoor snel van je!!
|