Ik heb het gisteren door getwitterd.
Ziet er goed uit, helemaal positief ...
Enigste min puntje wat ik vind is dat het iets teveel naar SF gaat.
Geliever geen vuurballen van mening.
En de borsten mogen wel iets minder, natuurlijke en minder SC achtig
Maar voor de rest zeer positief 8D
Eliza is niet per definitie slechts een test voor Tekken Revolution:
Citaat:
Katsuhiro Harada:
Not decide yet. I think Eliza is test case, Because Eliza is VOTE by PLAYERS for Revolution campaign.
and...At present, I do not accept the reaction of the player about her, Because She was elected by the player.
In this case, It is meaningless to express an opinion only to me.
I expect the argument in player communities more.
I think that this becomes a very interesting test case.
If someone says "My opinion is right!" or "Tekken should be ..... ", I think this person has a simply narrow view.
TEKKEN is supported in much countries and culture.
I expect the reasonable argument by a player about player vote.
Volgens het Japanse tijdschrift Famitsu kan ze HP herstellen met haar necrofilie. Famitsu heeft niets op te merken over d'r boob truc. En je hebt 20.000 "Blood Contract Marks" nodig om d'r te unlocken vanaf overmorgen
Namco Bandai is niet al te duidelijk over de tijdzones, maar het kan zijn dat de Eliza update over 6 uurtjes (02:00) voor ons beschikbaar is. Anders over een uurtje of 30 in de nacht van woensdag op donderdag
Edit: De update staat nog niet online, dus waarschijnlijk volgt deze om 02:00 in de nacht van woensdag op donderdag. In ieder geval is wel al te zien dat er geen actieve in-game events aan de gang zijn, dus ze zijn de update wel al aan het voorbereiden.
Er is in ieder geval één persoon die er zoveel heeft en toen het bewijs van die Bikini outfits online gezet heeft. Ik wil niet weten hoeveel tijd hij er precies in heeft gestoken om 70.000 Blood Seals te krijgen...
Toch maar een poging gedaan om mindless te blijven grinden en heb Eliza net kunnen unlocken. Zal wat meer info plaatsen over d'r, requests zijn welkom.
En die volgende unlock van 70.000 Blood Seals, je begint weer van 0 nadat je Eliza unlockt hebt. D'r Bikini outfits kosten dus 90.000 Blood Seals in totaal. Succes aan diegene die dat willen gaan proberen, daar waag ik me niet meer aan xD
Edit: Na de 90.000 Blood Seals bonus volgt er een nieuwe 160.000 Blood Seals bonus: grotere boobs. Nee, ik meen het...