Okay peeps, dit is het probleem wat ik momenteel heb.
Mijn PS3 ultra slim (12 gig) is sinds de 3 maanden die ik heb, 3x vastgevroren. (aka ik heb hem opnieuw aangezet, zegt dat hij een scan doet en dat hij de files hersteld zijn etc. geen problemen, geen corrupte data gelukkig.)
Na wat onderzoek schijnt dit oa te komen door de 4.45 update (de laatste update) en naja ff Sony opgebeld en die zei van "je moet je PS3 opnieuw booten" alsin alles formatteren.
"Vriest hij nog steeds vast dan moet je hem opsturen." Alleen nu komt het probleem zegmaar; Tekken Tag 2 kan je niet over kopiëren op usb alleen via PS+ zoals jullie misschien weten.
Nu is dus mijn vraag: welke van de 2 moet ik kopen? Die van 15 of die van 50 euro? Want welke data is zegmaar echt van belang voor TTT2? ja de Save data dat begrijp ik, maar ook alle updates en bugfixes bij elkaar die 7 gig groot zijn?
Het andere wat ik was tegengekomen was dat de Save data gecorrupt zou worden, als ik het van de Back-up PS+ zou halen? Vanwege de DLC die erop zit?
http://www.gamefaqs.com/boards/65299...ent-2/64314937
I'm at a total loss, het zou zonde zijn als ik alles kwijt zou raken zoals jullie misschien begrijpen . Als jullie iets meer weten zou ik het zeer waarderen .
|