Ik speel al een tijdje tekken 7 online. Tegenwoordig kan je best goed tekken leren door het te spelen en material op te zoeken zoals (streams, frame data, videos, discords).
Grappig verhaal, ik heb echt heel veel geleerd van een paar goede spelers die ik heb leren kennen op twitch. Het begon met een vraag stellen, daarna werden het games, maanden lang gebeukt door ze en nu ben ik redelijk op niveau(I can play the game). However, offline experience is nog een vraag voor mij.
Ook door een twitch chat met malekith ben ik opzoek gegaan naar tekken locals. Hij heeft mij verteld dat er een in amstelveen is en een ander in rotterdam. Ik ga binnekort bij een van deze langs als ik het adres weet
Okay genoeg story. Ik heb tekkenzone gevonden omdat ik zocht naar locals. Nu zie ik dat er al jaren forums zijn geweest etcetra, sommige wel meer dan 15 jaar oud. Tja dan denk ik van "oof" had ik dat maar eerder geweten.
Maar ik ben positief hierover en geloof zeker dat er kansen liggen en verder nog komen. Enthousiasme heb ik nog zeker.
Meest recente highlight die ik heb:
https://youtu.be/yC28nkmnK-Q
Tekken 7 is mijn eerste tekken game en ik speel vanaf het einde van season 1(ergens in de kerst van 2017). Ik heb 700 uur in het spel gestopt. Niet alleen dat maar ook echt 700 uur in de character Kazuya Mishima. Ik had daarvoor wel wat Street Fighter gespeeld en dat gaf me een kleine voorsprong in execution.
Ik ben goed in het herkennen wat ik als speler kan verbeteren maar ook pik ik details op wat mijn tegenstander aan het doen is. Winnen of verliezen maakte mij niet veel uit bij het grinden. Ik vond het al hartstikke mooi als ik een juiste punish deed of een goede keuze maakte.
Nu ben ik erg benieuwd naar jullie. Connectie maken? Ja, graag. Potje spelen? Ja, kom maar op.
Oh en ik ben Thien, aangenaam!