Gepost door EWGFyou
Citaat:
Zelf heb ik natuurlijk een paar ideetjes maar ik wil die van jullie ook wel eens horen.
Negative points:
- load...........
Ja en nee! Deels is de verantwoordelijkheid van Namco. Een groot deel voornamelijk aan de PS3 console.
Gepost door EWGFyou
Citaat:
online zuigt/terwijl die van SF4 wel goed is mja is natuurlijk heel ander verhaal
Geen commentaar, ben een offline player.
Gepost door EWGFyou
Citaat:
tekken moet aantrekkelijker worden gemaakt door ''ECHT'' vernieuwende, revolutionaire punten in het spel.
Zoals?
Zelf zie ik het walmende effect een verbetering. De mogelijkheid om arena's te kunnen breken is nieuw in de Tekken-reeks.
Wat mij leuk lijkt, is een aerial fight of dropping fight. Beiden zijn toegepast in Mortal Kombat reeks.
Gepost door EWGFyou
Citaat:
bijvoorbeeld een echte goede campaign, of door een leuke add-on.
Naast de campaign van Lars zou ik ook graag de campaign van Jin willen spelen. Een free mode kan ook geen kwaad. Een vrije selectie voor A.I. is zeker een leuke tegemoetkoming.
Gepost door EWGFyou
Citaat:
Want bij TT heb ik me toch wat gebowld. En bij drie het legendarische volleyballen.
Zulke mini games mogelijk lijkt me ook wel leuk. Het bowlen vind ik nog steeds leuk bij de Tag Tournament.
Gepost door EWGFyou
Citaat:
Maar zeg eens eerlijk wat hebben we nu een KUT-SPEL dat mij en iedereen frustreert omdat het gewoon niet goed is uitgewerkt. En dan heb ik het nog niet eens over grafisch....
Tekken 6 is lelijk tegenover pak 'm beet 'n Final Fantasy of een Metal gear, zelfs street fighter vind ik persoonlijk mooier maar dat is een kwestie van stijl waarvan je houdt.
Op zich is het goed, tenminste in 2007 dan. Ik vind het waanzinnig toen ik via een preview op TV heb gezien. Jammergenoeg komt de game twee later na de release op arcades in pas uit. Dan zijn de graphics en de uitwerking een beetje verouderd. Een parrel release in 2007
kan je wel van mening veranderen. Met andere worden, gewoon releasen. Niet wachten tot de Arcade hallen zijn uitgemolken.
Gepost door EWGFyou
Citaat:
Ten slotte moet ik ff kwijt dat ik altijd een tekken-fanaat ben geweest ik heb zelfs een jin standbeeld gehad en dat was niet alles..
Maar voor een die-hard fan zoals me die sinds tekken 1 speelt is het er toch op aan het lijken dat het spel uitgemolken wordt.
Still 100% tekken-fanatic, but.....
Tja, uiteindelijk doe je hetzelfde. De voornaamste update moet grafisch gebied zijn. Ik moet wel zeggen dat Dead or Alive een dynamischer effect heeft op het gebied van de uitbreiding van arena's. Wat ik al eerder zei. De release moet echt sneller. In twee jaar tijd hebben echt wel leukere dingen gezien, waardoor de Tekken weer tegenvalt.