Laatst gewijzigd door Flora: 9 juni 2009 om 16:36.
Een uitprobeerseltje van me, ik heb geen idee of het een volhouder is, maar aangezien ik hiermee de karakters weer wat meer mee kan vullen en Raven toch echt wel de moeite waard is, heb ik toch maar besloten er een topic over te maken =).
Hulp is echt welkom, want ben er pas gisteren mee begonnen en beheers nog lang niet alles.
Juggles
Er zal nog een hele lijst komen, maar de juggles die ik tot nu toe beheers, zijn niet meer dan beginners-juggles, namelijk deze:
d/f2, BT 2, 1, 2, d/f3
d/f2, BT 1, d/f2, BT 3
d/f2, BT b2, b2, 3, 4, 4
ss4 bestaat niet eens Na z'n magic 4 heb je geen eens een follow up, na mijn weten dan. ws2 is niet eens z'n beste, op hit gaat niemand toch aanvallen... Als je WS2 op CH krijg dan denk je een minuut later, waarom heb ik geen ws1 gebruikt?
Een Raven speler die geen ff3 in een juggle kan verwerken is geen echte Raven speler
Aah, thanx for sharing Demonitzu
Ik zal ze uitproberen en tot mn eigen maken, op de 1 of andere manier krijg ik ff3 na een launcher nog niet onder controle, maar dat ga ik zeker oefenen =)
Aah! Thnx for posting SRM en Marin
En zeker erg bedankt voor de tip Marijn!!
Het lukte me nu om eindelijk een ff3 in een juggle te kunnen doen (Dit gaat nog een mooie mogelijkheid worden)
En met deze bereiking zal ik zo snel mogelijk proberen de combo van SRM uit te voeren
Morgen komt er misschien weer even een update...