Hey jongens
Ik wil graag van een jullie weten wat jullie vinden van Ancient Ogre als jullie hem eventueel hebben. Ik vind hem persoonlijk een goed karakter met veel kracht en korte maar krachtige combo's maar, hij is ook wel ontzettend teleurstellend omdat, hij een ontzettend langzaam karakter is met weinig nuttigs. Hij is wel ontzettend sterk en dat waardeer ik echt, maar wat is het punt van ontzettend sterk zijn als je je tegenstanders niet te pakken krijgt. (Nou voordat jullie gaan zeggen zo van "Leer wat meer dingen over hem man, of jij weet niet hoe hij in elkaar zit man. Neem nog wat meer tijd man."), nee gewoon... nee. Al sinds ik hem voor het eerst had, bestudeer ik hem al voorzichtig en ken 85% van zijn moves, punishers, homing moves, normals en bijna alles wat je over hem moet weten uit mijn hoofd. Ik ben nog steeds bezig met hem by the way. Maar als jullie hem hebben of had geprobeerd, vertel mij dan wat jullie vinden van hem, en ik ga niet met mensen in discussie over dat ik hem wat beter moet leren kennen want ik ben nog steeds bezig met hem in training mode en oefen Fight Lab nogsteeds opnieuw en opnieuw.
|