Hoe is de lag bij jullie? Ik heb er namelijk enorm last van op mijn xbox. Mijn lag is ook heel apart soms gaat alles in slow motion of soms is de reactie tijd veel te traag.
Het is voornamelijk irritant als je van een noob een match verliest omdat je timing helemaal naar de klote is omdat je van die schrokkerige lag hebt.
anyway hoe is het bij jullie xbox en ps3 maakt eigenlijk niet uit welke console je hebt.
Heb tegen tot nu toe alle TekkenZone members een goeie verbinding gehad, bij sommigen zelfs geen lag en dat tientallen matches lang constant. Maar tegen elke willekeurige andere tegenstander is er veel lag. All hail the miracle of online patches
Enkele random player matches gespeeld, veel last gehad van lag. In de 5 matches dat ik heb gespeeld zitten mensen alleen maar 1 of 2 moves telkens te spammen.
Parries timen, blocken etc bijna onmogelijk doordat het lijkt alsof je poppetje na 2 seconde pas reageert.
Net nog even NAT settings gecontroleerd, geen probleem, 20mbit verbinding dus daar zou het ook niet aan moeten liggen..
Vannacht 30 potjes gespeeld voor die trophy, de lag/reactietijd viel nogal tegen bij de meeste potjes, maar dat is ook wel enigszins te verwachten als je om 5 uur 's nachts op een wereldwijde server speelt
Is het trouwens mogelijk om je regio in te voeren en te kiezen om alleen tegen tegenstander uit jouw regio te spelen?
Het is toch al vreemd eergister speelde ik online tegen een maat en hele tijd geen lag gehad. Gisteren tegen hem gespeeld en haast alleen maar lag is soms geen hoogte van te krijgen.