Gepost door ThaIceCream
Citaat:
Bruce, Hwoarang en Armor King mogen hoger en Dragunov lager.
Bruce mag zeker eentje omhoog, paar leuke aanpassingen en volgens mij ook een nieuwe dubble-break worp die 45 damage doet. Geen idee hoe de notatie iz, maar hij heeft een knee/elbow aanval die ziek veel schade doet.. +een goede oki geeft.
Bob, geen idee eigenlijk. Nog weinig van gezien dat echt gevaarlijk iz.
AK, staat prima naar mijn idee.
Dragunov, kan ook wel eentje lager. Heeft een paar leuke dingen, maar kan weinig (lees: amper) afstraffen. Throw-game iz echt wel heel sterk, maar enkel dat gaat hem niet geweldig maken.
Bryan kun je nog wel tot High-Tier benoemen. Weinig lompe aanpassingen, leuke launcher die best safe iz (voor hetgeen ik heb kunnen zien in drie potjes Bryan).
Wang toch een Tier omhoog gooien. Zijn Neutralizer iz aangepast qua animatie en vergt wat aandacht. Waining Moon iz beter dan in T5, alleen moeilijker uit te voeren (slechts mijn mening). Geeft zoiezo guaranteed damage (Heel goed). Als B+2,1 raakt.. dan iz F+1,4 guaranteed.
Jack mag een Tier naar beneden. Hij was in T5 al niet geweldig, maar in DR heeft hij niks beters gekregen. Throw-game niet gewijzigd, volgens mij ook niet echt nieuwe moves waar je iets aan hebt. (Nogmaals, slechts twee potjes mee zitten spelen en iz niet mijn main).
Baek kan een Tier omhoog. Nieuwe animaties die je gewoon helemaal niet ziet aankomen. Paar nieuwe moves die ideaal uitpakken bij Oki-game. Dubble-break uit Flamingo stance, maar dat zat ook al in T5.
Law iz High-Tier!!
Eigenlijk altijd al geweest en in DR nog steeds.