Gepost door Demonitzu
Citaat:
Ben je niet gegaan?
Heb niets van TS meer gehoord of gelezen.
Waarschijnlijk toch bang voor reversals. Ik kan je vertellen dat die er veel zijn geweest afgelopen weekend.
Binnenkort zal er een meeting zijn in Antwerpen (HALLO!! BELGEN ONDER ONS!!) Zeker komen als jullie ervaring wilt opdoen tegen menselijke tegenstanders!! Ik vind mijzelf nog helemaal niet goed en wil graag nieuwe ervaring opdoen tegen andere spelers buiten mijn vaste mensen waar ik tegen speel. Maakt me ook niet uit of je beter/slechter bent.
Na afloop mail ik altijd Tekken Talk. Malekith weet ervan en dit kan je echt helpen duidelijk in te zien waar je wel en niet goed in bent. Zo gebruik ik soms totaal verkeerde set-ups en straf verkeerd af.
Jongens, ik hou jullie op de hoogte van die meeting in Antwerpen. Het enigste wat ik van jullie vraag iz om wel regelmatig eens je PM Inbox te checken, want ik heb verschillenden een PM gestuurd en niets van teruggekregen. Geen idee hoe serieus hiermee zijn, maar als je niet reageerd geef je mij het gevoel niet te willen. Okay!! Genoeg gezeur van mij.
|