ah dat valt eigelijk nogwel mee.
het gaat erom dat jijzelf(niet jij in demontizu maar iederpersoon zelf) die regels respecteert en zo'een comminty(SP) creeert met alleen spelers tegen wie et leuks is om te spelen
Lol, abouth the throws.. hoezo eigenlijk? ik bedoel ik gebruik ze weinig maar heb er ook niet erg veel last van als iemand ze op mij doet ipv normale 'beuk' schade.
Ik probeer zoveel mogelijk te spelen zoals ik offline doe. Dat betekent dat ik wel throws gebruik (Ling zonder BT throws is geen Ling) en er zijn evengoed situaties dat ik een low sweep gebruik, hoewel dit minimaal is.
Kan aan mij liggen maar wat mogelijk is in het spel gewoon gebruiken lijkt me !! Als iemand me niet kan beaten als ik alleen hadoukens gooi in SFIV dan gebruik ik dat, moet ie maar beter worden. Je kunt throws toch ook techen hiero !!? (echt nog een Tekkennoob).
Jup, je kan vrijwel alle throws escapen behalve backthrows. Maar met zware lag kan je nooit binnen een X aantal frames de juiste knop indrukken om de throw te ontsnappen.
Vind het ook onzin dat je bepaalde moves niet moet/mag gebruiken...Toen ik voor het eerst SF2 op de SNES speelde mocht ik vsn iemand ook geen vuurballen gooien, want dat was zogenaamd een cheat.......
Heb T6 nog niet (krijg 'm morgen als't goed is) maar als je idd te laat bent om te escapen is 't wel beroerd, maar 't hoort wel gewoon bij't spel IMHO en je opponent kan ook gebruik maken van deze "flaw". Dus dat moet het toch wel enigszins gelijktrekken denk ik zo.