Word er nou net als in de voorgaande Tekken een story mode gespeeld?
Of is het echt alleen arcade en scenario campaign!
Arcade is normaal oneindig vanaf Tekken 5 en scenario campaign is meer een Tekkenforce, en geen eigen verhaal van elk karakter.
Word er nou net als in de voorgaande Tekken een story mode gespeeld?
Of is het echt alleen arcade en scenario campaign!
Arcade is normaal oneindig vanaf Tekken 5 en scenario campaign is meer een Tekkenforce, en geen eigen verhaal van elk karakter.
Scenario Campaign vervangt Story Mode, maar de CGI's kan je unlocken in SC doormiddel van de "Arena". Het is nog onbekent wat dit precies is.
Is het mogelijk om de button instellingen te veranderen? Zoals in tekken 3 (de laatste versie die ik speelde) Had ik bijvoorbeeld de left kick en left punch op de L1 Knop zitten enz. Is dit ook mogelijk bij tekken 6 360 versie?
Is het mogelijk om de button instellingen te veranderen? Zoals in tekken 3 (de laatste versie die ik speelde) Had ik bijvoorbeeld de left kick en left punch op de L1 Knop zitten enz. Is dit ook mogelijk bij tekken 6 360 versie?
ownt! beter =) Enige waar ik mee zit is dat ik tekken erg gewend was met een playstation controller te spelen en nu heb ik dus een 360. De directional pad zuigt nogal van de xbox controller.
Zat al te zoeken naar en converter alleen dan betaal je daar al 40 euro voor en dan moet je nog een wired xbox controller En natuurlijk nog een ps controller hebben.. vrij duur dus...
Jup, grootste nadeel van de Xbox 360 versie. Tenzij je een ander soort controller gaat spelen, zoals een arcadestick of een of andere speciale controller van Madcatz ofzo
ik ben nooit zo goed geweest met arcade sticks. Maar dat went vast wel En ik heb de normale versie al gepreorderd dus de arcade stick versie word hem niet. Zal ff kijken voor alternatieve controllers. Ow en nog een vraag worden er plannen gemaakt om een online tournooi te houden of iets dergelijks? Ik las daar ergens iets over op het web.
Er zal een hele toernooimode in de onlinemode van Tekken 6 zitten, dus daar zullen er vast een hele boel van komen. Zullen we hier op TekkenZone ook natuurlijk doen
ik vroeg me af; Wanneer word die berg lege blue-ray Disks vol gebrand met T6br?
of zouden die al lang in de verpakking klaar liggen?
Het is gewoon Tekken 6 en geen Bloodline Rebellion.
Als het goed is liggen ze al klaar alleen er zullen nog vele in productie liggen.
In Friesland komt het vandaag al uit volgens een bron,
maar ben verder niet op ingegaan.
Het is gewoon Tekken 6 en geen Bloodline Rebellion.
Als het goed is liggen ze al klaar alleen er zullen nog vele in productie liggen.
In Friesland komt het vandaag al uit volgens een bron,
maar ben verder niet op ingegaan.
Bloodline Rebellion was een update voor Tekken 6.0 in de arcades. Noem BR gerust Tekken 6.5. De consoleversies zullen gebaseerd zijn op Bloodline Rebellion, maar krijgen gewoon de naam 'Tekken 6'.