Hwoarang en jin Zijn zoals we allemaal weten rivalen. Vanaf tekken 3 wist ik dat al. Als hun tegen elkaar zouden vechten dit toernooi wie zou dan winnen?DE langbenige Hwoarang of de stabiele jin kazama?
Absoluut Jin...
Alhoewel, hij maakt zich meer zorgen om de duivelsgen en dergelijke, dus zou hij het gevecht kunnen verwaarlozen, zoals bij Hwoarang's Story Mode gebeurd
Ik zelf heb op Hwoarang gestemd. Ik denk idd wat demon zegt dat hij het kan verwaarlozen door om zorgen te maken. Maar als het om devil jin ging. Zijn de rollen omgedraait
<div class='quotetop'>QUOTE(TFPhoeniX @ 10-03-2006, 23:13) Quoted post</div><div class='quotemain'>
Jin Kazama, ik weet het zeker
Devil Gene overheerst, Hwoarang is als een vliegje voor Jin
[/quote]
in ben eigenwijs en kies Hwoarang nu staat t 50 | 50 en btw ik wil niet dat Tekken-poppetjes worden uitgescholden voor Loser :S das niet lief voor Hwoarang (die gene weet wel wie im bedoel)
nou jin heeft wel de motor van Hwoarang opgeblazen, dus ik denk dat hij nu zo boos is dat hij van jin wint, ik heb echt geen idee waar t op sloeg maar ik vind niet dat je Hwoarang mag uitschelden voor loser
Tijdens The King Of Iron Fist Tournament 5 kwam Hwoarang tegenover Jin Kazama te staan en versloeg hem. Jin gilt het uit en stoot Hwoarang weg met een energiegolf. Twee zwarte vleugels kwamen tevoorschijn en Devil Jin herrees. De jonge Koreaan was nog steeds buiten adem van het eerdere gevecht en werd al snel bewusteloos geslagen.