Gisteren heeft de eerste monday night fights plaats gevonden bij mijn thuis. De opkomst was vrij goed waaronder 9 tekken spelers en een aantal SF spelers en SFxT.
Bij deze wil een oproep doen aan de community en België en ook Nederland als ze de afstand willen afleggen om te vragen of ze geintereseerd zijn om meerdere meetings te houden.
Ik heb momenteel 2 meetings georganiseerd en bij beide meetings heb ik een degelijke opkomst gehad. Dat laat toch zien dat er interesse is.
Voor mij gaat het wel nog een tijdje duren vooraleer ik terug iets ga proberen te organiseren. Dus ik hoop dat iemand ook mee initiatief wilt nemen om iets te organiseren.
Bij deze wilek ook props geven aan killerspeed(jan) en stefan om afstand af te leggen en de goede matchen. Ook props aan iceyrev,reza,etc. Het niveau vond ik toch degelijk wel nog altijd niet te vergelijken me Nederland, maar als we trainen en toernooien doen geloof ik wel dat we mee kunnen met de subtop.
Ten slotte wilek nog iedereen bedanken om te komen. Het was een hevige avond door een ongelukkige gebeurtenis maar al bij hebben we er nog een leuke avond van gemaakt :-).
Met de wijze woorden van maximilian YO VIDEOGAMESSS!!!
|