u/f+4
Alle d/f+2 juggles kunnen ook vanuit u/f+4 worden uitgevoerd (damage: +3). Notitie: als een d/f+2 juggle met f, f; begint mag dit bij u/f+4 weggelaten worden.
f, N+3
Alle d/f+2 juggles die met f, f; 1 of f, f; 2 beginnen (damage: +8). Notitie: f, f; in de d/f+2 juggles mag weggelaten worden.
d, d/b+4
Alle d/f+2 en u/f+4 juggles kunnen ook vanuit d, d/b+4 worden uitgevoerd (damage: +10). Notitie: als een d/f+2 juggle met f, f; begint mag dit bij d, d/b+4 weggelaten worden.
… (wacht een seconde) u/f, u/f+4; 1, 2~f, N; 1, 2~f, N; 1, 2~f, N; d/f+4 [9 hit / 65 damage]
… (wacht een seconde) u/f, u/f+4; 1, 2~f, N; 1, 2~f, N, 3, 4 [8 hit / 69 damage]
{HMS} 2
Alle d/f+2 juggles die met f, f; 1 of f, f; 2 beginnen (damage: +11).
CH b+4 (~3~f, N)
Alle d/f+2 en u/f+4 juggles (behalve … 4, 3, 4; f, f+3) kunnen ook vanuit CH b+4 (~3~f, N) worden uitgevoerd (damage: +14). Notitie: als een d/f+2 juggle met f, f; begint mag dit bij CH b+4 (~3~f, N) weggelaten worden.
CH f, f+4
Alle d/f+2 juggles kunnen ook vanuit f, f+4 worden uitgevoerd (damage: +14). Notitie: als een d/f+2 juggle met f, f; begint mag dit bij f, f+4 weggelaten worden.
… f, N+3, 4, 4 [4 hit / 59 damage]
… f, f+4; 1; b+1, 1~f, N; 1, 2~f, N, 3, 4 [8 hit / 70 damage]
Thanks! Dit is mijn favoriet: d/f+2; 4; b+1, 1~f, N; 1, 2~f, N; f+2, 3 Ik ben, voor zover ik weet, de enige die deze juggle (voordat ik deze thread had gemaakt ) gebruikt.
weet je wat ik nou sneaky vind?
als je b3,3,4 doet verschilt zijn move nog wel eens, soms gooit hij de tegenstander in de lucht en soms niet...
of heb ik het fout??
weet je wat ik nou sneaky vind?
als je b3,3,4 doet verschilt zijn move nog wel eens, soms gooit hij de tegenstander in de lucht en soms niet...
of heb ik het fout??
Nee, je hebt gelijk. Je bedoelt vast b3~3:4. Dat is een Just Frame input. dwz druk op 4 net wanneer die b3~3 raakt. Dat is erg lastig, maar ziet er wel flashy uit na een wallhit.
Laatst gewijzigd door BLAQstyle V4: 8 maart 2009 om 10:32.
Gepost door Marin
Citaat:
Nee, je hebt gelijk. Je bedoelt vast b3~3:4. Dat is een Just Frame input. dwz druk op 4 net wanneer die b3~3 raakt. Dat is erg lastig, maar ziet er wel flashy uit na een wallhit.