Gepost door ferrariking
Citaat:
wat onzin dus nu kan ik zelf verliezen tegen vriendin van mijn broer?
Niet perse, al wordt Tekken 7 wel flink toegankelijker met o.a. verzwakte sidesteps, verzwakte backdashes, Power Crushes, Rage Arts, algemene throws die zowel met input 1 als input 2 gebroken kunnen worden.
Bijna alles waarmee de ware topspelers boven uit staken (een goede movement, alles punishen wat gepunished kan worden, elke throw op reactie breken) zal minder belangrijk gaan worden in Tekken 7. Op papier zou dit betekenen dat het gat tussen de topspelers en sub-top zal krimpen. De Power Crushes, Rage Arts en makkelijker te breken throws zullen ook beginners helpen om sneller aan te sluiten bij de rest.
Ik denk zelf niet dat deze aanpassing aan het sidesteppen nog teruggedraaid wordt en verzwakte sidesteps uiteindelijk gewoon in de consoleversie terecht zullen gaan komen. Het is een belangrijke aanpassing als Harada vast wilt houden aan zijn visie om Tekken 7 toegankelijker te maken. Ook zou je heel erg op sidesteps moeten leunen in T6/TTT2 om het verschil echt goed te kunnen merken waarschijnlijk.
|