Laatst gewijzigd door wogus: 16 april 2009 om 21:04.
Om de scene weer te laten bloeien en de competitie wat interessanter te maken, wil ik graag dit introduceren.
Een soort van laddersysteem waarbij je degene boven je uitdaagt 10 om uiteindelijk diens plaats over te nemen.
Spelregels van Tekken
- 3 rondes
- tijd op 60
- geen stage select
- geen karakter switch
- geen online matches
Regels van de rankingsysteem
- de winnaar is uiteindelijk wie het eerst een verschil van 5 behaalt in matches. Als dit niet mogelijk is (wanneer een verschil niet te realiseren is), dan wint degene die het eerst bij de 10 is.
- de uitdager neemt de plaats over als hij wint, de rest onder hem schuift een plek naar beneden.
- je daagt natuurlijk iemand uit die boven je staat
- een verloren uitdaging mag niet nog een keer gespeeld worden op dezelfde dag, ook al wint de uitdager.
- uitdagingen MOETEN worden geaccepteerd, dus je kunt er niet onderuit.
Als je in de top 20 staat:
- mag je iedereen boven je uitdagen
Als je in de top 30 staat:
- mag je iedereen boven je uitdagen t/m #11 (dus de top 10 mag je niet uitdagen)
Als je in de top 40 staat:
- mag je iedereen boven je uitdagen t/m #21 (dus de top 20 mag je niet uitdagen)
Sta je nog er nog niet tussen?
- Dan begin je onderaan, geef hier je karakter door. Beginnende spelers krijgen eerst maar 1 plek, dus 1 karakter. Zodra je in de top 10 komt krijg je een optie voor een tweede karakter.
Ik heb de ranglijst aangepast op meningen van spelers en toernooi resultaten. Het is vrij duidelijk dat chin de nummer 1 is in Nederland. Ricardo doet het beter dan mij op toernooien dus heb ik hem boven mezelf gezet.
verder wil ik de spelers op aanwijzen met een vraagteken een karakter neer te zetten die ze willen spelen.
laat de uitdagingen beginnen dan maar!
zie ranglijst post hieronder
|