Tragisch genoeg heb ik deze Tekken het minst van allemaal gespeeld. Kwam doordat het een launchtitel van de PS2 was en ik m'n PS2 na Tekken 4 had gekocht.
The same maar ik speelde TTT veel bij men neef toen en was eigelijk zwak in mijn ogen na het grote succes van T3 wat in mijn mening nog steeds 1 van de beste Tekkens is.
Ik weet niet of het in de normale versie ook kon, wist niet eens dat je de tag-mode kon uitzetten. Dat zou dus kunnen omdat ik een normale versie heb, maar dat lijkt me sterk meestal zitten er geen veranderingen in een platinum versie.
Normale versie toch ook...? Platinum versie is alleen een indicatie dat het spel een bepaald aantal keer verkocht is.
Soms voegen ze extra items of modes toe, ik weet niet zeker of dat bij TTT het geval was maar in ieder geval wel bij Collin mc Rae rally (extra auto's)
In the original entry to the Tekken franchise, Kazuya was considered to be the primary protagonist.
Laatst gewijzigd door arcade-thomas: 24 juni 2008 om 20:14.
De PSX versie bedoel ik, ik kan me nog herinneren dat een maat van me toen nogal pissed was omdat hij het volle pond had betaald en ik een paar maanden later met de platinum editie voor minder geld een uitgebreidere versie van het spel kreeg.
In the original entry to the Tekken franchise, Kazuya was considered to be the primary protagonist.
TTT2 zal zeker geen slecht idee zijn , msch maken ze om de 3tekkens, zal eens goed zijn om de oude chars nog es een keer te zien zoals kunitmitsu en mischelle chang