Hallo ik ben nieuw hier en ik kan nog geen antwoord vinden op mijn probleem, dus ik vroeg af of jullie dit ook zijn tegen gekomen.
Ik heb de We Are Tekken Edition, maar okey ik heb na 2 dagen hard werken online 30 miljoen binnen gehaald en veel custume weapons (hoera), start hem vandaag op, en kreeg dit:
Could not load the downloadable content data used in this save data.
This save data cannot be used.
Press the PS button to quit the game and download the content from PlaystationStore again.
Oke dus ik weer al die DLC's weer downloaden, hielp niet. Opnieuw geïnstalleerd werkt ook niet (patch ook verwijderd). Nou oke heb ik uiteindelijk na veel moeite me save file gedelete (veel moeite omdat het pijn doet :'().
Oke dus dacht van had hem afgesloten tijdens het saven omdat die zo nodig moet saven bij elke menu bijna. Ik ben weer opnieuw lopen spelen en was weer redelijk ver natuurlijk niet zo ver als eerst maar heb gelet met afsluiten met de auto save. Het saven was klaar en daarna het spel afgesloten en daarna de ps3.
4 uur later dacht ik ga weer spelen... krijg ik weer die [insert curse word here] tekst. :/ voel me enorm verslagen. Hopelijk ben niet de enige met dit probleem maar de andere kant wil ook niet dat andere mensen dit probleem hebben want alles waar voor je hebt gewerkt is weg, en je kan geen back up maken in verband met copy protect.
De game is echt top overigens en ben er zeer blij mee, alleen ik kan hem niet spelen zonder steeds mijn save data te deleten :/.
Hopelijk komt der snel een patch uit of misschien dat iemand anders iets weet hoe ik dit nog kan fixen of te voorkomen dat dit nog eens gebeurt.
Met vriendelijke groet,
Dutch_Reserve
|