Vandaag dus samen met Demonitzu naar First look geweest om tekken 6 te spelen. Dit was volgens onze vrienden van Namco-Bandai Benelux de final build. Dingen die opvielen waren:
- Er was dit keer geen lag whatsoever dus dat is goed
- Je kan niet meer in options beide controllers configureren, hij pakt enkel de controller instellingen van het profiel dat ingelogd is. Dit kan wel vervelend zijn op toernooien, omdat we voorheen altijd onze knoppen voor dat we gingen spelen bij options dus configureerden. Nu moet je dus elke keer een vs game opstarten, dan controller instellingen wijzigen en dan weer opnieuw naar vs screen om te spelen
- Nu iets character specifiek: als Raven een move doet waarbij hij teleporteert, dan onstaat er een enorme slowdown. Dit is zeer irritant! Ook leek het erop dat die moves van Raven heel erg veel whiffed, maar dat kan ook door de hitboxes komen. Anyway als dit er ook inzit in de daadwerkelijke release, dan zullen ze dat wel patchen in een update denk ik.
- Alle shirts van tap-out zijn gewoon alternatieve outfits voor de characters die ze hebben. Je kiest ze met driehoekje, net als de normale alternatieve outfits. Characters die een tapout outfit hebben zijn: Bryan, Marduk, King, Armor King en Ling Xiaoyu.
- Kazuya's robo outfit is echt nice
Al met al heb ik persoonlijk flink wat moves en combo's kunnen uittesten, Sommige characters bevielen me meer dan ik eigenlijk had gedacht en andersom ook. Ik kan niet wachten tot de 30e!
gomu gomu no.....jet upper!
|