Laatst gewijzigd door Snoops: 6 januari 2010 om 13:37.
ik merkte dat om demolition man van paul te doen je helemaal niet hoeft te timen met als aanval raakt, maar alleen maar hoeft te letten op wanneer paul z'n rechtervoet weer op de grond zet en dan 1+2 te drukken wat dat betreft is hij wat speelbaarder dan in de voorgaande tekkens
Stomme vraag, maar ik heb gemerkt dat als ik demo man online doe da het me zelden lukt, zelfs met 5 bars verbinding. Maar offline kan ik hem vrij consequent. Zoals hierboven vermeld let hij op de voeten. Ik hou 4 ffkes in dan druk ik op 2 dan hou ik da ffkes in en dan 1+2. Dan lukt het me meestal wel, maar online lukt mij dit echt nooit bijna. Iemand tips :p?
Ik kan hem 100% off/online(met niet al te veel lag), alleen ik speel Paul Tekken-claw stijl (met de vingers van mn rechterhand recht boven de knoppen). Dus dan onthou ik gewoon de timing en druk ik de toetsen in met middel/wijs-vinger. Het moet uiteindelijk ook gaan met de gewone handpositie, ik zie Malekith hem zo 100% uitvoeren. Gewoon 1+2 als schouderknop instellen en de timing oefenen.
Ik kan hem 100% off/online(met niet al te veel lag), alleen ik speel Paul Tekken-claw stijl (met de vingers van mn rechterhand recht boven de knoppen). Dus dan onthou ik gewoon de timing en druk ik de toetsen in met middel/wijs-vinger. Het moet uiteindelijk ook gaan met de gewone handpositie, ik zie Malekith hem zo 100% uitvoeren. Gewoon 1+2 als schouderknop instellen en de timing oefenen.
Ik voer hem By the way ook 100% uit want is ook mijn main hoor
online wat minder consistent vaak vanwege lag
Ah ok, mijn timing online is echt een pak slechter. Ik speel ook me 1+2 op mijn schouderknop hoor. Ik zal wat meer oefenen om dit online ook consistent te kunne :p. Offline kan ik het 80% ofzo van de keren. Ik oefen er wel wat op :p. Oefening baart kunst he XD. Bedankt voor het advies.