ik heb sinds kort tekken 6 gehaald op de psp
maar ik heb een probleem als ik tekken start dan komen er opeens characters zegmaar van VS elkaar en dan zeg een man GET READY TO FIGHT en dan laad het en dan gaat de computer spelen tegen elkaar.
als ik op start druk komen er steeds 2andere characters tegen elkaar...... ookal druk ik op het begin al op start.
Ik ben ookal naar de bartsmith geweest en ze zeggen dat ik zn nummer moet bellen dus dat heb ik gedaan en die mr zegt ja we kunnen niks doen je moet maar een niuew kopen.
BTW: ik heb de bonetje niet en ik mag niet terug brengen
Kan iemand mij please please please helpen pleaseee
ik heb al geprobeerd om op start te drukken enzo maar dan staat er game over en dan komen er weer 2andere characters die tegen elkaar vechten ik heb al op alle knoppen gedrukt.
En over dat met het pinnen ik heb niet gepind en ik mag het niet ruilen
En ik kan geen spel mode kiezen maar kijk ik probeer wel te beschrijfen:
-UMD in psp en starten
-dr komt reclame
-Opeens verschijnen er 2 Comp vs Comp en dan hoor je zn man: Get ready to fight
-als ik op start druk komen er 2 andere
-als ik op een andere knop druk dan gebeurd er nix
ik zou de batterij d'r uithalen een paar uur wachten (zodat het psp systeem compleet reset) dan de baterij weer erin doen, je tekken save data verwijderen wat demoitzu zei en dan opnieuw proberen.
Ik weet niet hoe relevant het is, maar je zou ook nog de firmware van je PSP naar de nieuwste versie kunnen updaten als je dat nog niet gedaan had. Je weet maar nooit ^^"
Ik heb alles geprobeerd
ik heb al batterij deruit gehaald ik heb al savedata verwijderd ik heb al geformateerd ( al me saves weg) de psp is al ge update'd maar niks helpd noujah ik kan nu beter gewoon het spel weg gooien en een andere kopen togh? of ik koop er geen meer
Een andere PSP gebruiken.
Kijken wat 't daar op doet, zo kom je je te weten waar het echt aan ligt.
Of het aan het spel ligt, of aan de PSP.
Je mag mij PSP wel lenen, maar dat is een beetje ver weg denk ik.
Ik heb alles geprobeerd
ik heb al batterij deruit gehaald ik heb al savedata verwijderd ik heb al geformateerd ( al me saves weg) de psp is al ge update'd maar niks helpd noujah ik kan nu beter gewoon het spel weg gooien en een andere kopen togh? of ik koop er geen meer