Zag een interessante discussie op reddit erover, meerderheid was het ermee eens dat de witte questionmarks waarschijnlijk gereserveerd zijn voor legacy characters.
Wat ik persoonlijk denk voor de lineup. 1: Kunimitsu, volgens mij kunnen ze nog best een goed verhaal voor haar verzinnen + new moves.
2: Zafina, ondanks dat ik haar niet echt speel vind ik haar fighting style er gaaf uitzien. Daarnaast vond ik het ook vreemd dat van alle Tekken 6 characters, zij degene is die niet terug keert :')
3: Ganryu/Julia/Wang/Armor King? Tbh vind ik het moeilijk om te zeggen wie er op de derde plaats zou komen, als Tekken 6 endings als canon worden beschouwd zouden Baek en Wang dood zijn. Julia en Ganryu zijn waarschijnlijk niet populair genoeg, maar wel klassiekers. Mijn gok zou uitgaan naar Armor King of Roger, al heb ik daar ook mijn twijfels over. Er was volgens mij al gemiep toen Kuma/Panda aangekondigd werden, dus over Roger zal wss ook moeilijk gedaan worden. En Armor King ondanks de populariteit is moeilijk te zeggen als King een aantal van zijn moves heeft gekregen, but we will see ~
|