Dr.B lijkt me nou niet echt een karakter om lekker combo's mee te geven. Wat een grap! Die opa valt na elke move op z'n plaat XD!. Maar ik ben wel benieuwd hoe hij speelt
Dr.B lijkt me nou niet echt een karakter om lekker combo's mee te geven. Wat een grap! Die opa valt na elke move op z'n plaat XD!. Maar ik ben wel benieuwd hoe hij speelt
Dat is nog niks vergeleken met toen in Tekken 3.
Dat was echt moeite doen om hem überhaupt rechtop te laten staan.
Kan niet wachten tot dat die DLC te downloaden is.
Awwh, heb nu al een erge hekel aan hem,, hoop dat alles flink strafbaar is, want hij krijgt bij bijna al zn stances of wel een launcher, ofwel een sweep... Echt een spamchar... Met veel pushback...
Grmbl ;/
Awwh, heb nu al een erge hekel aan hem,, hoop dat alles flink strafbaar is, want hij krijgt bij bijna al zn stances of wel een launcher, ofwel een sweep... Echt een spamchar... Met veel pushback...
Grmbl ;/
THANK YOU SO MUCH FOR SAYING THAT, je hebt geen idee hoeveel mensen ik hem heb zien gebruiken en de ass slide laten gebruiken als spam
En nee, heb net zn Frame Data doorgekeken, hij heeft srsly nog vet veel moves die + geven op block, de strafbare hebben ofwel pushback of hij valt op de grond...
Al is Stance Zen wel behoorlijk punishable met maar 1 mid, (:
Ik heb ZO hard gelachen de eerste keren dat ik hem speelde..
Vooral die ass slide ... xD prachtig :')
Ik Tekken 3 kon je ook een ass slide doen maar dan á la Yoshimitsu, a.k.a. zitten en schuiven, dat was ook al briljant om te zien.
Ik heb een nieuw favoriet karakter - nu zoek ik nog een goede partner voor hem... Iemand ideën?