Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord,
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster,
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks (sorry kon t niet laten^^)
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding?
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk,
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding?
hey Flora, neem jij ook al condooms mee?
geef ik weg aan straatarme zwervers^^
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, chips
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel
eeh je hebt er nu 2 dingen ingesneakt!!
mag nie eeh!!
ooh nee, la maar
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband^^
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel