Hej,
Ik heb in de Scenario campaign mode al verschillende kledingstukken met 'elemental attacks' en dergelijke unlocked. Maar ookal equip ik m'n personages ermee. Ze lijken alleen te werken in de scenario campaign mode? Kan ik ze ook laten werken tijdens off en online battles???
En hoe dan? (als dit een domme vraag is heb ik een uitvlucht: ik ben een TEKKENNOOB!)
Omdat ze effectief alleen effect hebben in campaign mode. Anders zou je stunn kunne blijven spammen zonder dat iemand iets kan doen en dan is het niet meer leuk he
Gepost door Jie7
Citaat:
Gwn omdat sommige characters laseraanvallen hebben. Devil jin heeft het, Alisa kan bijvoorbeeld haar handen wegschieten als raketten. Eum enz, enz.
Je moet miss eens naar practice mode gaan een character kiezen en dan command list openen. Dan kan je moves eens testen he :-).
Daarop aansluitend; er zijn ook zogehete Item Moves waarbij sommige characters bijvoorbeeld een pistool of bazooka gebruiken. Een lijst van deze Item Moves kan je hier lezen: www.tekkenzone.net/tekken6/itemmoves/