Als je echt van tekken houdt moet je toegeven dat TTT de beste uit de hele serie is. Om het kalf van het koren te onderscheiden wordt er bv. al verondersteld om 2 main characters te hebben, waar velen vaak al niet toe komen. Maar op één been kan je niet blijven staan, wordt wel eens beweerd... Daarenboven is de balance tussen alle characters in die game m.i. ook het beste en grafisch vor in die tijd top qua animaties. Op het zaibatsu forum is het niet normaal hoeveel topics, guides, faqs enz. je over deze editie vindt. Zelfs een uitermate gedetailleerd naslagwerk, puur en alleen over sidestepping, wat vanaf TTT werd geïntroduceerd. En daarbij als je je ambities voor TTT2 nu al serieus neemt, kan je best terug het hele tag-systeem opfrissen. Voor mensen die een nieuw character willen masteren, is het ook leuk om bij TTT te beginnen ipv meteen T6. Kwestie van beperktere movelist en inzicht in de zwaktes en sterke punten tov andere personages in the game. Dus ja, ik vind het vanzelfsprekend dat er ook tornooien TTT HD moeten komen om onze verwachtingen naar TTT2 scherp te houden. Leeftijdsgenoten van me kunnen ook niet om de nostalgie rond deze game hoop ik, want vroeger in onze tijd met TTT ... dat waren tijden ... man man man! lol Goed, mijn betoog is duidelijk: less (TTT HD) means more (TTT2)!
|