Laatst gewijzigd door Teckenlali-VI: 16 december 2009 om 13:37.
Sorry voor de wat vage titel ik weet ook niet hoe ik het anders moet zeggen, ik keek net in het wie main je topic maar dat heeft geen poll
De characters staan in paren op voorkomen en type, niet perse op stijl.
Ik wil dus weten wie jullie mainen, en daaruit ga ik afleiden welk character het minst gespeeld word, en dat character ga ik dan mainen. Duidelijk zo?
Ik houd namelijk van underdog characters, daarom mainde ik in SCIV voldo en rock, op het moment neig ik naar wang maar ik weet dus niet zeker of die wel of niet populair is, ik vind zowel rare als oude characters altijd wel tof.
Ik heb een paar characters niet in de poll verwerkt omdat ik die per definitie niet wil mainen dus het maakt me ook niet uit of die wel of niet populair zijn, deze characters zijn:
lol de 3 chars die ik nu speel (of.. probeer te spelen) wil jij allemaal nie mainen. Leo, zafina en julia
Trouwens voldo is toch geen underdog char? Ik zie hem echt vaak gebruikt worden
Mischien dat ie tegenwoordig vaker gebruikt word maar weinig mensen mainen em hoor, tis niet een makkelijke char om te mainen iig, tenzij je van het type '2a+b spam' bent, dat is zogenaamd de enige move die voldo nodig heeft volgens een select aantal 'pro's' :l.
Je kunt natuurlijk niet ontlopen dat er mensen zijn die een char spelen maar ik wil eigenlijk stiekem toch wel goed worden met op zn minst één char in tekken, al heb ik voorheen gezegd dat ik geen zin meer had in competitie, ben toch een klein beetje gehyped door dat 'beste spelers' topic ;l en daarom neem ik de easy road en ga ik goed worden met het character dat het minst gespeeld word snappie want een lijst zonder een 'lali' is not done.
maar dan moet ik dus eerst weten welke chars dat zijn vandaar.
Ik heb leo wel overwogen tot ik zn history zag, ik dacht eerst dat hij meer oosters georienteerd was maar tis een soort van indiana jones jr.
Ik heb meerdere mensen horen zeggen dat ze Miguel een zwakkere versie van Leo vinden.
Maar underdog characters vallen meestal onder Low Tier; characters met relatief de kleinste winkans en minst gebruikt. Het spel is echter nog veel te nieuw om daar een stevig oordeel in te geven, maar voorlopig worden characters zoals Zafina en Raven getipt als Low Tier
- Weinig NC's,
- Bijna alles is NCc (geloof ik)
- SCR valt helemaal te steppen.
- "Zelfs de So Called Zafina speler "Ccer" schakelt over naar Lili op toernooien".
- Weinig tracking moves,
- Launchpunishable hopkick = fail
- Unsafe,
- d+4,3, lh, jailt niet, NCc, punishable (duh).
- Schade = Goed. Ik haal 100+ met muren maar dit kunnen de meeste karakters ook.
Ik heb meerdere mensen horen zeggen dat ze Miguel een zwakkere versie van Leo vinden.
Maar underdog characters vallen meestal onder Low Tier; characters met relatief de kleinste winkans en minst gebruikt. Het spel is echter nog veel te nieuw om daar een stevig oordeel in te geven, maar voorlopig worden characters zoals Zafina en Raven getipt als Low Tier
Hmmm raven trekt me ook wel aan, maar goed ik wil eerst die poll wat voller zien.
Ik stel voor dat je raven, miguel, anna, wang of een bear mained voor underdog characters. Heihachi is ook niet echt de meest gebruikte ofzo. of gebruik mijn main, Mokujin.
mokujin is me te random dan moet ik met alle chars goed spelen kunnen en ik wil zoveel tijd niet in tekken 6 stoppen
1 main vind ik zat.
Ik was vroeger ook goed met heihachi (in tekken 3 hoor.. dus nogal een tijd geleden) maar die combo die begint met 66 (f,f) en dan ff wachten voordat je begint werd ik zat van... want je gooit jezelf nogal open en nog kans dat je gaat rennen ook als de tegenstander naar achteren loopt.
Op het moment overweeg ik raven wang en miguel, anna zou ik nog niet mee spelen als ik er voor betaald kreeg en die beer is een beetje te vierkant qua attacks, ik wil wel wat moois voor het oog.
Ik denk dat het een tijdje gaat duren voordat je op die lijst kan komen. Spelers als malekith en wogus kunnen je met alle waarschijnlijkheid verslaan met ieder character.
What happened met: niet te goed willen worden omdat je het leuk wilt houden zodat je het tegen je broertje kan blijven spelen? Je hebt dit tot een paar dagen geleden in 5 verschilende threads gezet. Wat een topspelers thread allemaal niet kan doen
Veel character combinaties in die poll slaan verder ook nergens op. Lili/ ling/ asuka?
Ik denk dat het een tijdje gaat duren voordat je op die lijst kan komen. Spelers als malekith en wogus kunnen je met alle waarschijnlijkheid verslaan met ieder character.
What happened met: niet te goed willen worden omdat je het leuk wilt houden zodat je het tegen je broertje kan blijven spelen? Je hebt dit tot een paar dagen geleden in 5 verschilende threads gezet. Wat een topspelers thread allemaal niet kan doen
Veel character combinaties in die poll slaan verder ook nergens op. Lili/ ling/ asuka?
Ik zeg toch dat ik met 1 char goed wil worden, dat betekend nog niet dat ik competitie aanga, het lijkt me gewoon leuk om de naam lali op die lijst te zien en daarom ga ik de weg met de minste weerstand :p
Technisch ben ik niet slecht hoor, vergeet niet dat ik een van de betere SCIV spelers van nederland ben dus zo slecht ben ik ook weer niet.
Gister heb ik even raven en miguel in de practische mode geprobeerd, miguel vind ik wat te houterig vechten, al heeft hij wel een 1hit kill, die aanval zal wel nooit raken want duurt te lang op op te laden.
Raven vind ik interresanter met zijn geteleporteer, ik houd sowieso wel van characters die 236 (d~f) bewegen en raven is daar ook een van. Zijn backflips zijn ook wel handig, maar ik heb niet het idee dat raven al te functioneel is omdat hij nogal short range is over het algemeen.
Dus ik moet wang nog maar even de practice mode bezig houden, get type character vind ik al leuk.. nu zn moves nog.
Is dat je main? Respect! Ik dacht je hem gewoon gebruikte als "random character select".
Ik pleit voor Ganryu of Wang, ook vanwege hun uiterlijk. Een underdog is immers ook een underdog door zijn reputatie. Wie wil er nou een vetzak of oude man spelen?
Ik speel de vetzak.
Kyoko speelt Raven, vergeet Raven dus maar.
Voor zover ik weet speelt NIEMAND Wang. Alleen Foestert heeft hem gespeeld, maar die lijkt van de Tekken aardbodem verdwenen.
Ik sluit me trouwens wel aan bij Action's statement dat je in de eerste paar dagen vrij duidelijk hebt gemaakt. Om in aanmerking te komen voor erkenning kan er natuurlijk niet worden afgegaan op dat jij zegt dat je goed bent. Je zult minimaal online, liefst offline flink tegen mensen van hier moeten spelen. En dat is als ik me niet vergis het laatste wat je wilt...
Kansloze missie???
Laatst gewijzigd door Gray Fox: 17 december 2009 om 12:59.
Gepost door Teckenlali-VI
Citaat:
Dan moeten wij tegen elkaar spelen want ik vind mijzelf ook de slechtste nieuwe tekken speler
Gepost door Teckenlali-VI
Citaat:
Ik zeg toch dat ik met 1 char goed wil worden, dat betekend nog niet dat ik competitie aanga, het lijkt me gewoon leuk om de naam lali op die lijst te zien en daarom ga ik de weg met de minste weerstand :p
Technisch ben ik niet slecht hoor, vergeet niet dat ik een van de betere SCIV spelers van nederland ben dus zo slecht ben ik ook weer niet.
Gister heb ik even raven en miguel in de practische mode geprobeerd, miguel vind ik wat te houterig vechten, al heeft hij wel een 1hit kill, die aanval zal wel nooit raken want duurt te lang op op te laden.
Raven vind ik interresanter met zijn geteleporteer, ik houd sowieso wel van characters die 236 (d~f) bewegen en raven is daar ook een van. Zijn backflips zijn ook wel handig, maar ik heb niet het idee dat raven al te functioneel is omdat hij nogal short range is over het algemeen.
Dus ik moet wang nog maar even de practice mode bezig houden, get type character vind ik al leuk.. nu zn moves nog.
hoe spreek ik mijzelf tegen als ik zeg dat ik een slechte tekken speler ben maar een van de betere spelers met 'soul calibur 4' ?
Dat ging over basistechniek, dat heb ik snel onder de knie maar ik ken eigenlijk met niemand spelen op paul na, daar ken ik bijna alles nog wel van.. maar er zijn zoveel mensen die paul spelen. Wat de rest betreft heb ik mijzelf al duidelijk gemaakt, dat ga ik niet nog een keer doen.
Ik vermoedde ook al dat raven helemaal niet zo underdog was omdat ninjas populair zijn. Is er buiten Wang nog een character waarvan jullie zeker zijn dat zowat niemand hem/haar speelt? (niet anna of zafina aub)
Yoshimitsu zal wel niet, dat is het enige character van tekken wat ook in SCIV zat hm..
Ik vind ventjes die airthrows en pickups enzo kunnen ook wel tof dus wat dat betreft vind ik opzich armor king ook wel een tof mannetje, word die veel gespeeld?
Oh en (sorry sandilord) ik vind natuurlijk dragunov ook nogsteeds erg gaaf
Is dat je main? Respect! Ik dacht je hem gewoon gebruikte als "random character select".
Ik pleit voor Ganryu of Wang, ook vanwege hun uiterlijk. Een underdog is immers ook een underdog door zijn reputatie. Wie wil er nou een vetzak of oude man spelen?
Ik ben met iedereen gaan practicen, dus ja.
Mokujin is voor mij de perfecte main, aangezien je dan met elke character online kan oefenen. Eerst was Lee me main, maar die V-four is niet te verslaan
Ik speel de vetzak.
Kyoko speelt Raven, vergeet Raven dus maar.
Voor zover ik weet speelt NIEMAND Wang. Alleen Foestert heeft hem gespeeld, maar die lijkt van de Tekken aardbodem verdwenen.
Ik sluit me trouwens wel aan bij Action's statement dat je in de eerste paar dagen vrij duidelijk hebt gemaakt. Om in aanmerking te komen voor erkenning kan er natuurlijk niet worden afgegaan op dat jij zegt dat je goed bent. Je zult minimaal online, liefst offline flink tegen mensen van hier moeten spelen. En dat is als ik me niet vergis het laatste wat je wilt...
Kansloze missie???
Ik ben met iedereen gaan practicen, dus ja.
Mokujin is voor mij de perfecte main, aangezien je dan met elke character online kan oefenen. Eerst was Lee me main, maar die V-four is niet te verslaan