ik wil binnenkort Tekken 6 gaan kopen maar zit nog te twijfelen tussen met of zonder stick.
als ik die tutorial van Rebeljin zo zie is het stick spelen niet zo makkelijk maar haal je wel meer uit de game. wat vinden jullie stick of controller?
Bij een arcadestick maak je van beide gehele handen gebruik, terwijl je met een controller min of meer enkel twee duimen gebruikt. Denk aan snellere reactietijden, makkelijker geexecuteerde bewegingen, etc.
Volgens mij gaat dat niet voor iedereen op, Mouseke... Ik vroeg mij af hoeveel van de zeg top 10 spelers van NL met stick spelen. In SF land is dat geloof ik wel zo'n beetje 100%? Maar SF is ook weer heel anders met bv het combo linken dmv de drumming techniek. Ik heb het idee dat Tekken meer vergevensgezind is qua inputs.
Een andere vraag, is het ook niet erg character afhankelijk of een stick voordelen brengt? Sommige chars vereisen misschien meer qua input (Mishima's?)...
Volgens mij gaat dat niet voor iedereen op, Mouseke... Ik vroeg mij af hoeveel van de zeg top 10 spelers van NL met stick spelen. In SF land is dat geloof ik wel zo'n beetje 100%? Maar SF is ook weer heel anders met bv het combo linken dmv de drumming techniek. Ik heb het idee dat Tekken meer vergevensgezind is qua inputs.
Een andere vraag, is het ook niet erg character afhankelijk of een stick voordelen brengt? Sommige chars vereisen misschien meer qua input (Mishima's?)...
Leekazama speelt standaard meestal met stick, Sofiane heb ik vaak met stick zien spelen, wogus ook wel regelmatig en volgens mij zag ik Malekith ook een keer op een tournooi met stick spelen...