Ik had gewoon een paar ideeën want ik hoop dat ze veel gaan veranderen in de Online mode van Tekken 7 om het nieuw en fresh te maken.
Netwerk qualiteit
Om te beginnen...1-5 Bar opties.Het is heel erg irritant als ik Ranked Match wil spelen en het op 5 bar only zet maar nogsteeds tegen spelers moet vechten die een internet connectie hebben van 1 bar en als de speler voor maar 10 secondes 5 bar heeft,dat ook zo wordt geregistreerd en dan tog bij mij terrecht komt.Een verbetering zou kunnen zijn dat als ik 5 bar only zoek dat ik alleen spelers tegen kom die al langer dan 2 minuten 5 bar hebben.
Wat ook irritant kan zijn is het lagg spikes hebben tijdens het spelen waarbij het bvb voor 2 secondes blijft haken tijdens je bvb een combo doet.Een oplossing hier voor is gewoon de match beeindigen als het te vaak gebeurt maar dat het niet als los of win telt en dat je ook niet je Ranked Match/Promotion Chance kwijt raak en door gaat naar de volgende tegenstander.
Game Modes
Namco zou het wat leuker kunnen maken door game modes zoals Survival,Team Battle, voor de classic arcade sfeer Time Attack en mischien nog zelfs Tekken Ball of Tekken Bowl mode in Online Mode te kunnen spelen.
Survival mode wekrt precies het zelfde in offline...maar dan online waar jij je overgebleven HP mee neemt naar de volgende match en hoger probeert te komen voor hoge rewards.
Time Attack speel je gewoon tegen CPU maar probeer je het zo snel mogelijk uit te spelen en laat je aan het eind 3 letters achter om te zien wie het snelt in jou land of continent is
Voor Team Batlle heb ik eigelijk 3 opties:
1 Werkt het zelfde als survival mode maar dan meer characters.
2 Werkt precies het zelfde als offline maar bestuur jij alle 8 gekozen characters.
3 Werkt precies het zelfde als offline maar besturen er 8 spelers 1 character in een team van 8 characters.
De 2 populairste mini-games Tekken Ball en Tekken Bowl...waarom niet?!
Wat ook wel handig kan zijn is als je in een player match wacht voor andere spelers dat je dan kunt customizen...zou mischien wel mogelijk kunnen zijn met de kracht PS4
Rank systeem
Mischien een keer iets anders dan wat we nu hebben? Want ik heb zelf wel eens mee gemaakt dan ik een 2-3 win streak had en daarna en Demotion Match had waarbij ik had verloren
Characters/Gameplay
Ik heb nogsteeds een Master rank en kan maar niet omhoog komen door spelers die heel irritant spelen en heb nogmeer kans tegen spelers waarmee ik even goed ben dan bvb Law, Lili, Asuka/Jun, Eddy/Christy/Tiger en soms zelfs Kazuya en Heihachi spelers met Hell Sweep en ga zo maar door.Mischien zouden ze het zo kunnen doen dat er een klein beetje minder op de rank wordt gelet...maar meer op hoe spelers spelen en meer tegen hun eige soort spelen.Zodra je dan beter begint te spelen je dan weer tegen een andere soort spelers zal spelen.Het helpt mischien ook zodat je niet de heletijd alleen de zelfde characters blijft spelen.
Ik zou graag willen weten hoe jullie hier over denken en of er nog iets moet worden toegevoegd!!!!!!
Jin-Jun *PoweR* > JinKazshima