Het enige wat in principe uitmaakt is hoe groot je die knoppen wil hebben en hoe groot de doos zelf is , de rest is allemaal te veranderen als het je niet bevalt.
Ik zelf speel op een kleine arcade-stick
Want ik vind die normale vorm erg onhandig om mee te nemen en vast te houden.
Het enige wat in principe uitmaakt is hoe groot je die knoppen wil hebben en hoe groot de doos zelf is , de rest is allemaal te veranderen als het je niet bevalt.
Al moet je in de meeste gevallen wel enige kennis van solderen nodig hebben ^^
Hori sticks zijn vrij goedkoop en misschien wel de beste keus voor beginners. De standaard knoppen lijken wel snel te slijten, dus die zal je op den duur willen aanpassen als je een beetje veeleisend bent.
Mijn eerste stick was de Hori Fighting Stick 3, echt een stick voor beginners. M'n andere sticks zijn ook van Hori, maar da's puur toeval lol.
Ik heb een Madcatz TE-S, SE, Hori Fighting Edge, EX en een Namco stick.
Heb ook een Madcatz VS gehad maar heb die al verkocht.
De Fighting Edge is imo de beste, maar ook gelijk een van de duurste.
ik wil van jay wel horen wat voor stick hij mee had naar de laatste rfd. want die vond ik wel nice eruit zien kwa specs. was die zelf helemaal vergeten
ikzelf speel op een 'hori ttt2 stick', heb verder nog de 'hori t6 stick' maar daar zijn al genoeg meningen over op het internet.
Mijn eerste stick was de Hori Fighting Stick 3, echt een stick voor beginners. M'n andere sticks zijn ook van Hori, maar da's puur toeval lol.
ik zat er ook aan te denken om z'n Hori Fighting Stick 3 te kopen want ik hoor vaak dat het een goeie is voor beginners...jammer genoeg werkt het niet op een ps2 en ik hoop ook dat het niet te klein is
De Hori Fighting Stick 3 is vrij klein inderdaad, naar mijn smaak iets te klein om op je schoot te houden tijdens het spelen. Ook vrij licht in vergelijking met bijvoorbeeld elke andere Madcatz stick.
Even een vraagje, is er iemand hier die ervaring heeft met het modden van sticks? ik zag op een forum dat iemand een namco stick heeft gemod zodat deze via usb aan de ps3 aangesloten kon worden