Sinds deze week is het mogelijk om pushmeldingen van TekkenZone te ontvangen op jouw smartphone of pc. Zo kan je bijvoorbeeld een seintje krijgen als je een bericht ontvangen hebt of als je een reactie geplaatst is op het forum. Als je hier geen trek in hebt, hoef je het natuurlijk niet aan te zetten.
Welke browsers ondersteunen pushmeldingen?
Vrijwel alle moderne browsers zoals Google Chrome en Microsoft Edge ondersteunen het gebruik van pushmeldingen. Bovendien zal er een foutmelding getoond worden als het niet in jouw browser werkt.
Browsers waar het niet werkt:
- Internet Explorer
- Safari op iOS (vanaf iOS 16 wel mogelijk)
- Safari op MacOS (vanaf Safari 16.0 wel mogelijk)
Werkt het ook op laptops en desktops?
Jazeker, op Windows verschijnen pushmeldingen zelfs in het actiecentrum met browsers zoals Google Chrome en Microsoft Edge. Het grote verschil met smartphones is dat pushmeldingen op laptops en desktops alleen ontvangen en getoond worden als de browser openstaat.
Wat voor pushmeldingen kan ik ontvangen?
- Nieuwe privemail ontvangen
- Nieuwe vriendschapsverzoek ontvangen
- Nieuwe reactie op geabonneerde topic ontvangen
- Nieuwe profielreactie ontvangen
- Breaking news*
Breaking news pushmeldingen?
We hebben ook de mogelijkheid ingebouwd om een pushmelding te versturen bij "breaking news" zoals voor een toekomstige TEKKEN 8 aankondiging. We zullen niet voor elk klein nieuwsbericht een pushmelding versturen. Iedereen die het ontvangen van nieuwsbrieven uitgezet heeft in zijn of haar profiel zal geen breaking news pushmeldingen ontvangen.
Waarom zou ik dit aan willen zetten?
Pushmeldingen zijn vooral handig voor mensen die op de hoogte willen blijven van diverse meldingen en mogelijk e-mailmeldingen aan hebben staan, maar nauwelijks nog omkijken naar de meldingen die via e-mail verzonden worden.
Hoe kan ik pushmeldingen aanzetten?
Als je ingelogd bent, kan je pushmeldingen aanzetten via
instellingen.