Terugkeer van het verwelkomingsonderwerp. Nieuw op TekkenZone? Stel jezelf hier voor. Maar ook als je al enige tijd lid bent, mag je gebruik maken van dit onderwerp. Als je je gegevens wilt updaten, mag je ook gewoon een nieuwe post maken. Je hoeft trouwens niet perse de vragen over te nemen, je mag er ook jouw eigen draai aan geven!
Gebruik voor slow chat wel profielreacties om dit onderwerp een beetje op orde te houden
Nickname: Pyro86
Leeftijd: 19
Locatie/omstreek: Zelem, Halen, Belgie
Welke Tekken's in bezit: Tekken1, Tekken2, Tekken3, Tekken4, Tekken5, Tekken Tag, Tekken Advance
Hoeveel jaren speelervaring: 10
Meest gebruikte characters: Ling, Hwoarang
Meest gehaatte characters: Anna, Heihachi
Speelt tegen andere mensen: Indien zich de kans voordoet
Mening over eigen Tekken-kunsten: Van de mensen waar ik tegen speel win ik meestal, maar heb nog niet de kans gehad met andere betere spelers te vergelijken.
Naam: Jeffrey Phoenix0r
Nickname: TFPhoeniX
Leeftijd: 15
Welke Tekken's in bezit:Tekken 4, Tekkken 5, Tekken Advance
Hoeveel jaren speel ervaring: 5 of meer
Favoriete Tekken game: Tekken 5
Meest gebruikte characters: Kazuya Mishima en Hwoarang
Meest gehaatte characters: Paul
Speelt tegen andere mensen: Zusje of vrienden
Naam: Nick
Welke Tekken's in bezit: Alles tot nu toe
Hoeveel jaren speel ervaring: Pas serieus sinds T4 rond 2004
Favoriete Tekken game: Tekken 4
Meest gebruikte characters: Yoshimitsu, Roger
Meest gehaatte characters: Panda, Christie
Naam: Robben
Nickname: Hellraiser
Leeftijd: 17
Welke Tekken's in bezit: 3, 4 en binnenkort 5
Hoeveel jaren speel ervaring: 5 jaar
Favoriete Tekken game: Tekken 4
Meest gebruikte characters: Yoshimitsu, lei, kazuya, jin
Meest ge haatte characters: paul, kuma, panda, combot
Speelt tegen andere mensen: Meestal tegen vrienden uit de buurt
Naam:-
Nickname: PRinCe
Leeftijd: 14
Welke Tekken's in bezit: -
Hoeveel jaren speel ervaring: 3
Favoriete Tekken game: denk tekken 5?
Meest gebruikte characters: Hwoarang
Naam: ThaIceCream
Nickname: the same
Leeftijd:12
Welke Tekken's in bezit: Tekkken Tag, Tekken 5
Hoeveel jaren speel ervaring: 5
Meest gebruikte characters: King, Kazuya, Bruce, D-jin
Meest ge haatte characters: Julia, Nina, bij cpu's Paul en Kuma
Speelt tegen andere mensen: De meeste van mijn vrienden houden niet van tekken
Naam: Mark
Nickname: Tremorman
Leeftijd: 30
Tekken in bezit: T4, T5
Hoeveel jaren speel ervaring: vrij veel jaren, maar ook vrij veel jaren niet gespeeld
Meeste gebruikte characters: Jin, Bruce, (DJ en Asuka veel minder).
Meest gehaatte characters: Hei, Lee, Nina, Bruce
Speelt tegen andere mensen: mijn vriendin & vrienden en wil evt mensen die ook in hoofddorp wonen!!
Naam: Foestert
Nickname: - (Foesje)
Leeftijd: 21
Welke Tekken's in bezit: Tekken 3, Tekken 4 en Tekken 5,
Hoeveel jaren speel ervaring: 5
Meest gebruikte characters: Nina, Wang en Paul
Meest gehaatte characters: King, Bruce, immitatie prut
Speelt tegen andere mensen: Dannie Lennox (BE), Mastachi (PL) en Tony (NL). Op toernooien ben ik topspelers tegen gekomen. Khalid, Jajira, Kyo, Amature.
Eigenlijk zoek ik nog een sparring partner in Nederland, liefst in mijn regio (Gelderland). Sinds een paar weken speel ik wel tegen Mastachi die tijdelijk in Apeldoorn woont voor zijn studie. Maar soms ben ik wel bereid om verder te reizen voor Tekken matches. Eens per maand ga ik naar Antwerpen om tegen Dannie te spelen, hij iz mijn huidige sparring partner. Pas eigenlijk sinds vorig jaar ben ik Tekken serieus gaan spelen. Verdiep ik mij in frames en character set-ups. Steeds meer begin ik interesse te krijgen in de theorie achter het hele spelletje.
Ik ben zeker geen Top-speler en hoeft voor mij ook niet persé. Tekken iz voor mij een hobby en steek er graag tijd in, maar 't iz niet de bedoeling dat ik enkel voor een spelletje ga leven. Met een redelijke ervaring tegen menselijke tegenstanders kan ik een beste pot Tekken spelen als dat moet en misschien zie je mij dingen doen die anderen nooit gebruiken. Voor Tekken5 uitkwam speelde ik nog wel eens DoA2, waar voornamelijk Counter-holds in voorkwamen. Dit was een basis onderdeel in heel de game.
Meest specifieke aan mijn Tekken spel zijn dus reversals en zeker voor diegene die geen chickens kunnen en erg aanvallend spelen, zullen mij ervoor haten. Zeker 1/5 van de gewonnen matches kwamen door het gebruik van reversals. Verder, véél damage doen met Nina en Wang.
Naam: Chin hu Nickname: Malekith Leeftijd: 22 Locatie: Rotterdam Welke Tekken's in bezit: Tekken 1, 2, 3, Tag, 4 en 5 =D Hoeveel jaren speel ervaring: vanaf Tekken 1 Favoriete Tekken game: Tekken 5 Meest gebruikte characters: Paul, Asuka en Nina momenteel. Meest gehaatte characters: Marduck, Steve en Roger Speelt tegen andere mensen: Ik train het meest met Khalid/Kazamafury. Regelmatig train ik ook met Ricardo/Kyoko Manji, Sofiane, Haroon, Ayhan, Sana, Hamid etc.. Mening eigen Tekken kunsten:Wel oke, maar het kan altijd beter. Als ik minder Battlefield 2, en anders games zou spelen (op dit moment nog 3 andere games), dan zou ik wel een stuk beter zijn met Tekken (i hope ^__^).
Favoriete series/games: Final Fantasy, Metal Gear Solid, Resident Evil, Devil May Cry, Onimusha, Gran Turismo, Battlefield, Zelda, F-Zero GX, God Of War, Shadow Of The Colossus, Tekken en veel meer =D Films: Ik ben filmverslaafd!!! Dit zijn enkele van mijn favoriete films: Hero, SPL, Infernal Affairs Trilogy, House Of Flying Daggers, Old Boy, Iron Monkey, Fight Club, Man On Fire, Collateral etc.. Muziek: Zonder muziek = geen leven. Mijn grootste hobby is dan ook muziek luisteren/verdiepen. Dit zijn mijn enkele favo bands/artiesten:Iron Maiden, Dream Theater, Blind Guardian, Aya Kamiki, High And Mighty Color, (old) Metallica, Dragonforce, Children Of Bodom, Evergrey, The Gazette, Utada Hikaru, Kwon BoA, Nami Tamaki, Hitomi Shimatani, S.S.H., Dir En Grey etc..
Op dit moment kijk ik echt heel veel uit naar Final Fantasy XII.De beste rpg serie ever!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, eens een ander begin dan alle voorgaande mensen hier. Het lijkt wel verplicht je eigen nickname te vermelden in je titel en vervolgens een vragenlijstje(wat je van een ander gejat hebt) te gaan beantwoorden.
Zo ben ik iig dus niet. Ik heb nogal de neiging afwijkend te doen. Ik houd liever van wat origineels. Regel 1: ik doe nooit iets wat normaal is. Weten jullie dan alvast. Owja, ik heb ook nogal neiging tot modjes pesten en zagen. Bijna vergeten.
Nu wat standaard info over mezelf. Ik heet Lisanne, ben 16 jaar oud. Word 5 mei (bevrijdingsdag) 17. Ik woon in Noord-Holland. En dat was wel weer genoeg over mij.
Ik vond het trouwens wat raar dat je perse bij registreren een spel moest aanvinken. Ik had niks aan te vinken, dus ik heb maar alles aangevinkt. Ik heb dus geen enkel spel. Ik heb zelfs geen flauwste benul waar het over gaat.
Owja, en ik ben DS, te oud, Belg die verplicht in Noord-Holland moet wonen anders kon ik me hier niet registreren.
Ik breng mijn dagen door met bezinnen, en forumgangers zoals jullie proberen te bekeren tot het biechten. De foto die je links ziet ben ikzelf in mijn (nog) jonge jaren.
Nickname: Tekken_dude
Leeftijd: 16
Welke Tekken's in bezit: Tekken 4 en Tekken 5
Hoeveel jaren speel ervaring: 3-4 jaar ongeveer
Meest gebruikte characters: Eddy Gordo, Christie Monteiro
Meest gehaatte characters: Nina , Steve Fox
Speelt op moeilijkheidsgraad: Ultra Hard
Naam: Andy Bax
Nickname: andybax75
Geboortedatum: 19/03/1975
Welke Tekken's in bezit: Tekken 1, 2, 3, Tag, 4 en 5
Hoeveel jaren speel ervaring: vanaf Tekken 1
Meest gebruikte characters: Paul Phoenix, Baek Doo San, Heihachi Mishima, Kazuya Mishima, Lei Wulong
Meest gehaatte characters: Eddy, Asuka Kazama, Wang, Feng Wei, Christie Monteiro, Devil Jin, Ling Xiaoyu, Yoshimitsu
Speelt tegen andere mensen: Ik train het meest tegen vrienden uit Arnhem en Den Haag
Mening eigen Tekken Skilzz: Niet goed en niet slecht, middelmatig dus (sometimes u win, sometimes u lose), laatste tijd heb ik niet meer geoefend omdat me PS2 stuk is... hoop binnenkort een PS3 te kunnen kopen...
Realname: Mijo de Ling
Nickname: Ling (vroeger BeatRice)
Geboortedatum: unknown (16~24?)
Favoriete sport: Savate mixed Muay Thai
Welke Tekken's in bezit: Allemaal
Hoeveel jaren speel ervaring: @_@
Favoriete Tekken game: Die met Nina...
Meest gehaatte characters: Heihachi
Speelt tegen andere mensen: Drakenslag peepz, my old buddies.