Gepost door BLAQstyle V4
Citaat:
Nederland
Zit een wezelijk verschil van gemiddeld 10 cm tussen. Feit is dat Aziaten gemiddeld kleiner zijn dan de westerse Nederlanders. Bedoel, een jongen van 1,80 is hier vrij normaal. Heb altijd ook het vermoeden gehad dat (ook al ben je van een Aziatisch ras, Koreaans, Japans, Chinees, Indonesië) deze generatie kinderen altijd langer word dan kinderen die niet in Nederland zijn geboren.
..en nee, ik heb hier geen diepgaand onderzoek naar gedaan. Maar ik ben ervan overtuigd dat als je als Chinees, Koreaan, Japannes, Indonees, Thai, Vietnamees.. in Nederland bent geboren je vaker langer wordt dan kinderen die niet in Nederland zijn geboren. Volgens mij ligt het dan voornamelijk aan de eerste paar jaar (babyjaren) wanneer je te maken krijgt met voeding.
Ik mag toch hopen dat jij redelijk gevarieërde maaltijden toegedient kreeg en nog steeds?
..Nederland = genetisch gemanipuleerd voedsel!!
Dit hebben gezegd kunnen we ook meteen uitsluiten waarom Belgen niet zo groot zijn.. en dat we in die ene tent ineens écht hele kleine meisjes tegenkwamen. Ze zijn niet geboren in Nederland, waren ook niet Aziatisch. Een vriendin van mij is Belgisch en daar steek ik met kop en schouders bovenuit (bij wijze van..) Hèhè!!
|