Op het EVO toernooi in de Verenigde Staten zijn nieuwe gameplaybeelden opgedoken van Forest Law en Prototype Jack. In de video zijn ook een aantal te behalen Trophies te zien.
Namco Bandai had een nieuwe build meegenomen om te demonstreren op het EVO toernooi met een aantal nieuwe characters en de aanwezigheid van een VS Mode. Zoals eerder te zien was lijkt Forest Law qua gameplay op een oldskool versie van Marshall Law met een aantal oude aanvallen die verdwenen na Tekken 4, 5, 6. Prototype Jack heeft nog zijn gekenmerkte aanvallen, maar heeft ook hoop aanvallen van Jack-6 erbij gekregen.
Met het inbegrijpen van Trophies is de ontwikkeling van de game weer een stuk gevorderd. In de onderstaande video zijn zes Trophies te zien, welke tijdens de VS Mode verdiend worden. Bekijk de betreffende Trophies in de onderstaande spoiler.
Overzicht zestal Trophies: Toon spoiler
Brons:
Master Of The Tag Assault
(Voer een onbekend aantal keer een Tag Assault uit)
Master Of The Tag Combo
(Voer een onbekend aantal keer een Tag Combo uit)
die team combo's zien er goed uit, als je ze kan laten raken. weet iemand wat precies de vereisten zijn om de chars charged te laten taggen.
is de eerste keer dat ik het zie namelijk
Jammer dat we niet iets meer weten van de rest van trophies en of lijst.
Ik bedoel wat je sowieso krijgt als je alle trofeeën van de Hybrid en/of Tekken 6.
Krijg je dan speel vrij trofeeën of extra content?
Eerder 51 0f 52 de Platinum Trofee wordt vaak niet meegeteld.
Die krijg je namelijk automatisch als je alles hebt behaald (met uitzondering van de DLC dan).
@Demonitzu: weet jij al wat meer wanneer de volgende chars bekent worden gemaakt?
Niet wanneer, maar aanstaande donderdag is Harada wel aanwezig op de San Diego Comic Con. En sowieso is TTT2 aanwezig op het Duitse Games Con halverwege augustus
Ga maar naar http://www.ps3trophies.org/trophies/ en klik een willekeurig een paar retails games uit (staat er ook wel achter).
De meeste games hebben allemaal 51 (varieert vanaf 43 tot 51 of meer als er DLC erbij staat).
Diego 4 chars en in Duitsland 4 chars bekendmaking .
Dat zijn er 8 hihi
Devil (Kazuya) doet ongetwijfeld gewoon mee dus ook een pallet swap (9)
Violet (10)
Dus erblijven nog 4 onbekenden over haha.
Dan heb 33 chars aan beide zijden (3x11 x2 =66 )
Kvoel me net als Cartman van South park in die aflevering waar hij wacht tot de wii uit komt. Alleen ik wacht op ttt2. Maar ik ben niet zo stom dat ik me ga in vriezen.
Da doet Cartman in die aflevering zodat de tijd sneller gaat, alleen weer Butters hem niet meer te vinden in de sneeuw, dus Cartman werd wakker in 3000.